A ahrend Loopt hier de deur plat 18 mrt 2010 #1 Voor degene die er afgelopen Zondag niet bij waren,ik ben er SUPER :wub:wubblij mee 19"OPC met 235/35/19 Continental Sport:thumbup
Voor degene die er afgelopen Zondag niet bij waren,ik ben er SUPER :wub:wubblij mee 19"OPC met 235/35/19 Continental Sport:thumbup
S stefan m. Komt hier geregeld 18 mrt 2010 #2 oeii zeer mooie velgjes!! helaas niet in De Meern kunnen komen kijken!!
J janneman vectra c Loopt hier de deur plat 18 mrt 2010 #5 Wel vet hoor, Zullen we ruilen van velgen? Heb je gelijk nieuwe banden kop op kop???????? Jan
A ahrend Loopt hier de deur plat 18 mrt 2010 #6 origineel gepost door janneman vectra c Kan het nog groter DIE FOTO Jan Nee helaas krijg ik ze niet groter,misschien is je schermpje gewoon te klein :jerry:jerry
origineel gepost door janneman vectra c Kan het nog groter DIE FOTO Jan Nee helaas krijg ik ze niet groter,misschien is je schermpje gewoon te klein :jerry:jerry
A ahrend Loopt hier de deur plat 18 mrt 2010 #7 origineel gepost door janneman vectra c Wel vet hoor, Zullen we ruilen van velgen? Heb je gelijk nieuwe banden kop op kop???????? Jan Nou ik moet zeggen dat klinkt wel HEEL verleidelijk
origineel gepost door janneman vectra c Wel vet hoor, Zullen we ruilen van velgen? Heb je gelijk nieuwe banden kop op kop???????? Jan Nou ik moet zeggen dat klinkt wel HEEL verleidelijk
O opel-limbo Loopt hier de deur plat 18 mrt 2010 #8 Heb ze zondag in ut eggie gezien en mot zegge: focking gave vellugjus:wors eej ahrend. Trek je niks aan van Jan, is gewoon jaloers, maar dat ben ik ook:argue Greetz Roel met een C
Heb ze zondag in ut eggie gezien en mot zegge: focking gave vellugjus:wors eej ahrend. Trek je niks aan van Jan, is gewoon jaloers, maar dat ben ik ook:argue Greetz Roel met een C
O opel-limbo Loopt hier de deur plat 18 mrt 2010 #9 [/quote] Nee helaas krijg ik ze niet groter,misschien is je schermpje gewoon te klein :jerry:jerry [/quote] Jan ik heb nog een schermpje te koop, Poolse fabricage, whoehaha. Greetz C met een Roel.
[/quote] Nee helaas krijg ik ze niet groter,misschien is je schermpje gewoon te klein :jerry:jerry [/quote] Jan ik heb nog een schermpje te koop, Poolse fabricage, whoehaha. Greetz C met een Roel.
J janneman vectra c Loopt hier de deur plat 18 mrt 2010 #10 Is die Vec kapot omdat ie bij de dealer staat?? Dan kun je die velgen beter apart wegdoen Jan
S sw_reijnders Forumbewoner 18 mrt 2010 #13 soooow eeeeeej . . . waat issie dik mann!!!!!!! staat um SUPER ahrend!! vind deze wielen dikker dan die 6-spaaks snowflakes.
soooow eeeeeej . . . waat issie dik mann!!!!!!! staat um SUPER ahrend!! vind deze wielen dikker dan die 6-spaaks snowflakes.
E Edvries Loopt hier de deur plat 19 mrt 2010 #16 :wors Zeer mooi! Maar dat had ik je zondag al gezegd....
X X.otic Post best veel 19 mrt 2010 #17 Staan hem goed hoor:thumbup Ik heb trouwens wel een zwak voor zwarte auto's ziet er altijd goed uit
Y yzf1kr Komt hier geregeld 19 mrt 2010 #19 Nette velgen. Alleen jammer dat je remmen nu zo klein lijken.