Sevenum 2015 OPN 14,15,16 augustus

Ben helaas dit weekend verhinderd. :swear :swear :swear

had er graag eens heen gegaan. :afro

word dit evenement volgend jaar ook gehouden?? :hmmz :hmmz

@Dolby wrote:Is er ook een staanplaats waar leden van het Opel-forum staan? Als zijnde Opel-forum leden?

Bedoel je dan voor het hele weekend of alleen voor een dag ?

Voor een grote groep die het hele weekend komt kan je proberen wat te regelen, als het alleen voor dagbezoekers is dan geef ik je weinig kans.

In principe is het naar binnen rijden en een vrije plek zoeken. Met 1000 auto's op het terrein zullen de meeste plekken al wel gebruikt zijn. 1 of 2 auto's raak je nog wel her en der kwijt maar 10-15 wordt al lastiger.

@helmer opelfan wrote:Moet je bij opn zijn. En die reageren niet op mail met vragen :vertag

Heb je wel het juiste mail adres gebruikt ? Op mijn vragen had ik namelijk binnen een dag antwoord.

@Juffer1, Mijn vraag is gewoon of er toevallig een staanplek is gereserveerd door het Opel-forum. Net zoals jij hebt gedaan voor de Astratuningclub.

Ik weet niet eens of uberhaupt veel mensen aanwezig zijn van het Opel-forum namelijk. Zou het erg leuk vinden om mensen tegen te komen van het Opel-forum.

Krijg hier toch altijd veel nuttig informatie als ik vragen heb over Opel auto's. :thumb

@Juffer1 wrote:@Dolby wrote:Is er ook een staanplaats waar leden van het Opel-forum staan? Als zijnde Opel-forum leden?

Bedoel je dan voor het hele weekend of alleen voor een dag ?

Voor een grote groep die het hele weekend komt kan je proberen wat te regelen, als het alleen voor dagbezoekers is dan geef ik je weinig kans.

In principe is het naar binnen rijden en een vrije plek zoeken. Met 1000 auto's op het terrein zullen de meeste plekken al wel gebruikt zijn. 1 of 2 auto's raak je nog wel her en der kwijt maar 10-15 wordt al lastiger.

@helmer opelfan wrote:Moet je bij opn zijn. En die reageren niet op mail met vragen :vertag

Heb je wel het juiste mail adres gebruikt ? Op mijn vragen had ik namelijk binnen een dag antwoord.

Ha Jos, ik kom ook een dagje kijken, weet alleen nog niet precies welke dag. Ik denk met de cabrio als de zon schijnt.

Terug
Naar boven