Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@asconahobbyist wrote:Sevenum is niet de meeting om met een originele C Acona te komen,meer het modernere sportievere spul,geeft nix,die hebben we ook! :mrgreen:
en wie zegt dat?? :jerry
denk dat er zat liefhebbers zijn die jou Ascona zouden willen zien hoor, hoe orgineel die dan ook is, want dat is veel leuker. :thumb
auto staat volgeladen, morgen tot half 5 werken, en dan VOLGAS (grapje, gaat maar max 160... :jerry :angel , maar hou me aan de snelheid) die kant op.
Ik ga er volgend jaar zeker heen! Ik kon dit jaar kiezen tussen Sevenum (á veel te veel benzine) of een onderhouds- en onderdelenpakket bij FSRS. Op hoop van beter weer komend jaar! Laat die :kewlpics maar komen
Astrawez, volgens mij zag ik je zaterdag nog lopen, in de middag.
je liep met een groepje (of ja, je stond stil op dat moment.)
was bij de Vectra met aanhanger, waar die witte Kadett D opstond, en het groepje met de Irmscher A Corsa in het groen en de Rekord station van B&A Customs...
ik vond het ook weer een gezellig weekend, en weer terug bij ATC (dit maal wel met de Corsa, hopelijk volgend jaar iig de astra weer, misschien ook wel met de Corsa erbij. )
was weer een top treffen ! veel mooie auto's gezien .. veel bekenden gesproken en (te) veel gefeest hhahaha op naar Sevenum 2015 .. (ong) zelfde weekend zelfde tijden
thnxx all weer voor het komen !! en keep those :kewlpics coming .. heb er zelf weer geen kunnen maken te druk geweest haha
Vond het alsnog en prachtig weekend ook onder deze omstandighijden en zelfs afwezig nog en beker gekregen. Met dank aan mijn zoon.
Helaas de zondag dan thuis in bed gelegen.
Weet iemand wie de bestuurder van de roze 2deurs rekord D met tarsky en hutch striping is. Had met haar nog iets willen regelen maar ben er niet meer aan toe gekomen.