Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Goedendag heb nu 2 jaar mijn senator uit 1985, dacht is wel leuk om een dagelijkse rijder te laten zien met wat foto,s van wat ik ermee heb gedaan sinds ik deze heb
AUTO was al een langere tijd weinig meegedaan dus lak was niet best en meerdere plekken slecht plaatwerk.Deze auto hoeft niet nieuw te worden maar een daily driver.Zo eerst hem maar gewassen daarna gepolijst en gepoetst.
Daarna even de koeling aangepast aangezien de visco vast zat. Deze veranderd in nieuwe elektrische fan met thermo schakeling daarvoor wel even een aansluiting laten maken in radiateur.
Vervolgens heb een andere tank gekocht omdat deze gaar was. De nieuwe tank was ook niet helemaal dicht dus samen met mijn vriend ed deze weer in orde gemaakt
<p style="text-align: right;">Meteen bezine pomp vervangen en filter de ophanging ook op geknapt en alles voorzien van nieuwe slangen vannaf tank tot aan de injectors