Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
[rquote=1839869&tid=86230&author=mantallica]jah , ik dacht die komt nnatuurlijk op vrijdagmiddag [/rquote]
doar ku-j goed van op an, moar afgelopen vriedagen wast tegen 6en dak noar huus mocht...
heb mijn manta-knecht ook weer eens gesproken, en daar gaat binnenkort het tempo ook weer eens omhoog geschroefd worden, dus eerdaags moet er toch een bezoek aan het uuterste puntje van drenthe gebracht worden
[rquote=1839887&tid=86230&author=Ghanz][rquote=1839869&tid=86230&author=mantallica]jah , ik dacht die komt nnatuurlijk op vrijdagmiddag [/rquote]
doar ku-j goed van op an, moar afgelopen vriedagen wast tegen 6en dak noar huus mocht...
heb mijn manta-knecht ook weer eens gesproken, en daar gaat binnenkort het tempo ook weer eens omhoog geschroefd worden, dus eerdaags moet er toch een bezoek aan het uuterste puntje van drenthe gebracht worden [/rquote]
nou dan ziek oe a.s. vrijdag weh
zal mooi wezen as oen manta voor het manta rij seizoen klaar is :wors