G Ghanz Forumbewoner 28 okt 2010 #41 ja klopt ja, heb ronald paar uur lopen etteren haha maaruh niet dat ik speciefiek wat zoek.. maar je weet maar nooit. ennu van beide... maar dat wist je eingelijk wel proost
ja klopt ja, heb ronald paar uur lopen etteren haha maaruh niet dat ik speciefiek wat zoek.. maar je weet maar nooit. ennu van beide... maar dat wist je eingelijk wel proost
M mantallica Loopt hier de deur plat 28 okt 2010 #42 jah las gister pas je smsje op mien mobiel je was ook met mien breurtie op pad geweest hoorde ik van welk spul moet je op de hoogte zijn, van b manta of senator?
jah las gister pas je smsje op mien mobiel je was ook met mien breurtie op pad geweest hoorde ik van welk spul moet je op de hoogte zijn, van b manta of senator?
M mantallica Loopt hier de deur plat 28 okt 2010 #43 ook proost!! kujt weer roek'n van senator als goed is een zooi gave deuren en nette a1 chromen bumpers en van b manta een set zwarte deurkaarten (berline )
ook proost!! kujt weer roek'n van senator als goed is een zooi gave deuren en nette a1 chromen bumpers en van b manta een set zwarte deurkaarten (berline )
G Ghanz Forumbewoner 28 okt 2010 #44 ja klopt ja, heb ronald paar uur lopen etteren haha maaruh niet dat ik speciefiek wat zoek.. maar je weet maar nooit. ennu van beide... maar dat wist je eingelijk wel proost
ja klopt ja, heb ronald paar uur lopen etteren haha maaruh niet dat ik speciefiek wat zoek.. maar je weet maar nooit. ennu van beide... maar dat wist je eingelijk wel proost
G Ghanz Forumbewoner 29 okt 2010 #45 hahah jij weet wel wak zoek die bumpers en deuren van sennie.. houd ik me aanbevolen.
M mantallica Loopt hier de deur plat 28 okt 2010 #46 ook proost!! kujt weer roek'n van senator als goed is een zooi gave deuren en nette a1 chromen bumpers en van b manta een set zwarte deurkaarten (berline )
ook proost!! kujt weer roek'n van senator als goed is een zooi gave deuren en nette a1 chromen bumpers en van b manta een set zwarte deurkaarten (berline )
E ...ed Lid 4 nov 2010 #47 origineel gepost door Black Magic hoi zoals afgesproken zou ik graag zaterdag komen voor alles mits het jou uit zou komen had je deze week al meerdere keren aan de telefoon bel vrijdag nog even of het door kan gaan zaterdag groeten pascal En nog geweest ?
origineel gepost door Black Magic hoi zoals afgesproken zou ik graag zaterdag komen voor alles mits het jou uit zou komen had je deze week al meerdere keren aan de telefoon bel vrijdag nog even of het door kan gaan zaterdag groeten pascal En nog geweest ?
G Ghanz Forumbewoner 29 okt 2010 #48 hahah jij weet wel wak zoek die bumpers en deuren van sennie.. houd ik me aanbevolen.
E ...ed Lid 4 nov 2010 #49 origineel gepost door Black Magic hoi zoals afgesproken zou ik graag zaterdag komen voor alles mits het jou uit zou komen had je deze week al meerdere keren aan de telefoon bel vrijdag nog even of het door kan gaan zaterdag groeten pascal En nog geweest ?
origineel gepost door Black Magic hoi zoals afgesproken zou ik graag zaterdag komen voor alles mits het jou uit zou komen had je deze week al meerdere keren aan de telefoon bel vrijdag nog even of het door kan gaan zaterdag groeten pascal En nog geweest ?