K kiyamizio Loopt hier de deur plat 29 jan 2011 #1 hallo, me temp sensor schommeld de hele tijd van heb midden naar 1/4 zeg maar, is dan de temp sensor aan het overlijden? soms blijf hij het gewoon heel lang goed doen.
hallo, me temp sensor schommeld de hele tijd van heb midden naar 1/4 zeg maar, is dan de temp sensor aan het overlijden? soms blijf hij het gewoon heel lang goed doen.
C corsaracer Hoort bij de inboedel 29 jan 2011 #2 dan denk ik eerder een kabelbreuk of een stekkertje wat niet meer helemaal lekker is/zit
C corsaracer Hoort bij de inboedel 29 jan 2011 #3 dan denk ik eerder een kabelbreuk of een stekkertje wat niet meer helemaal lekker is/zit
K kiyamizio Loopt hier de deur plat 29 jan 2011 #4 hoe kan hij dan maar een klein stukje verschuiven?
K kiyamizio Loopt hier de deur plat 29 jan 2011 #5 hoe kan hij dan maar een klein stukje verschuiven?
F freek corsa Hoort bij de inboedel 29 jan 2011 #6 Slecht contact bij de stekker. oplossing: stekker even heen en weer schuiven.
F freek corsa Hoort bij de inboedel 29 jan 2011 #7 Slecht contact bij de stekker. oplossing: stekker even heen en weer schuiven.
K kiyamizio Loopt hier de deur plat 29 jan 2011 #8 ik neem geen risco nieuwe draad plus stekkertje! dan zien we wel wat hij doet, het is dat koperen dingentje op inlaat spruitstuk kwam ik achter.
ik neem geen risco nieuwe draad plus stekkertje! dan zien we wel wat hij doet, het is dat koperen dingentje op inlaat spruitstuk kwam ik achter.
K kiyamizio Loopt hier de deur plat 29 jan 2011 #9 ik neem geen risco nieuwe draad plus stekkertje! dan zien we wel wat hij doet, het is dat koperen dingentje op inlaat spruitstuk kwam ik achter.
ik neem geen risco nieuwe draad plus stekkertje! dan zien we wel wat hij doet, het is dat koperen dingentje op inlaat spruitstuk kwam ik achter.