origineel gepost door PRObin
Oh ik vind het absoluut niet erg hoor. Een beetje gezelligheid is ook wel leuk

.
Daarbij heb ik in de eerste posts al bruikbare informatie gevonden. Ik denk gewoon dat ik m'n as inruil voor een geprepareerde as. Moet dan wel nog 200 euro bijleggen, maar dan heb ik wel een zo goed als nieuwe as.
Ik wil alleen nog weten wat hier dan nog bij moet? Uiteraard schijven en klauwen, maar hoe zit het met de handrem en de slangen? Moet er nog iets met (hoofd?)remcilinders of zoiets gedaan worden?
PS. Eindelijk thuis na de nachtdienst, weekend :afro:afro
maare als je ff een heel stuk trug leest ergens in begin ik heb al verteld wat je nodig hebt en de kosten ik weet wel wat adressjes en als je een andere as bij doncarbon ga halen wat je volgens mij van plan bent want dat was mijn plan toen ook ben je nog meer geld kwijt
koop gwoon een extra as op de sloop verbouw die plaatje erop lassen en klaar een astra as op de sloop en hier op het forum staan er 2 tekoop dacht ik van een astra F dat kan ook
ik had de as van een astra G genomen omdat ik 5 gaats wil en als je hulp wil kan ik langs komen met auto kan je kijken hoe het zit valt best wel mee je moet alleen een brug hebben voor het mooie omdat je onder de auto moet wezen zo ff snel uitgelegt :vertag