Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hoe kan ik mijn schijf converteren naar FAT32 zonder mijn bestanden te verliezen?
Niet.
Waarom zou je dat willen?
Kan makkelijk, er zijn zelfs speciale formatteer tools voor. Dat Windows het niet doet is alleen een commerciele keuze om NTFS leading te maken. Je kunt oa. met Hirens Boot CD wel FAT32 formatteren. Het voordeel is dat de rechten nooit fucked up kunnen worden, het nadeel is de limiet van 4Gb bestanden.
Maar ik denk formatteren onder een Admin of je eigen user ook het probleem oplost.
Hoe kan ik mijn schijf converteren naar FAT32 zonder mijn bestanden te verliezen?
Niet.
Waarom zou je dat willen?
Kan makkelijk, er zijn zelfs speciale formatteer tools voor. Dat Windows het niet doet is alleen een commerciele keuze om NTFS leading te maken. Je kunt oa. met Hirens Boot CD wel FAT32 formatteren. Het voordeel is dat de rechten nooit fucked up kunnen worden, het nadeel is de limiet van 4Gb bestanden.
Maar ik denk formatteren onder een Admin of je eigen user ook het probleem oplost.
Maar je hebt geen Linux nodig. Hirens boot CD kent een mini-XP die als full admin overal bij kan komen en anders wel de rechten kan toe-eigenen. Wil je meer kan je ook eens kijken naar ERD commander (per Windows is er een versie) die zelfs ook een gecrashde Windows kan fixen (tot zover mogelijk)
Maar je hebt geen Linux nodig. Hirens boot CD kent een mini-XP die als full admin overal bij kan komen en anders wel de rechten kan toe-eigenen. Wil je meer kan je ook eens kijken naar ERD commander (per Windows is er een versie) die zelfs ook een gecrashde Windows kan fixen (tot zover mogelijk)
Het kopiëren is gelukt met ubuntu. schijf is geformatteerd en voorlopig geeft hij nog geen fouten over rechten etc. dus ik kan voorlopig veronderstellen dat het gelukt is. Wachten op de volgende formattatie van de computer (hopelijk duurt dat nog effe )
Mocht het volgende keer nog zo zijn dan ga ik het advies van Roelof volgen
Het kopiëren is gelukt met ubuntu. schijf is geformatteerd en voorlopig geeft hij nog geen fouten over rechten etc. dus ik kan voorlopig veronderstellen dat het gelukt is. Wachten op de volgende formattatie van de computer (hopelijk duurt dat nog effe )
Mocht het volgende keer nog zo zijn dan ga ik het advies van Roelof volgen
Mooi! :thumb Dat ook weer opgelost! Nu hopen dat ie het zo blijft doen.
Ken die Hiren cd ook. Maar dat kan ook een hoop wat je misschien niet altijd wil.
Daarom raad ik anderen altijd liever een makkelijke Ubuntu live cd aan. waar je in principe dat ook allemaal mee kan
En ook niet onbelangrijk... Het is legaal! En onderhand ook erg gebruiksvriendelijk, supersnel gedownload en zo op een stick gezet om van op te starten.
Mooi! :thumb Dat ook weer opgelost! Nu hopen dat ie het zo blijft doen.
Ken die Hiren cd ook. Maar dat kan ook een hoop wat je misschien niet altijd wil.
Daarom raad ik anderen altijd liever een makkelijke Ubuntu live cd aan. waar je in principe dat ook allemaal mee kan
En ook niet onbelangrijk... Het is legaal! En onderhand ook erg gebruiksvriendelijk, supersnel gedownload en zo op een stick gezet om van op te starten.