Schade is weer hersteld.

OlafK

Post weinig
Vandaag reed ik door het dorp, en daar stond een Astra station stil schuin over de weg bij een parkeerplaats.

Met de achteruit rij lampen aan. Je raad natuurlijk al wat er gebeurde tijdens het passeren kwam de Astra naar links (zonder richting aan te geven).

Schade een zwarte velg (het minst erge) auto trekt nu iets naar rechts.

Scherm voor en de deur. Morgen voor de verzekering een schade rapport laten opmaken.

2014-05-19%2017.37.52.jpg

2014-05-19%2017.38.11.jpg

2014-05-19%2017.38.20-1.jpg

Ze is weer heel.

Maar zie nu wel dat ze in de toekomst toch wel een keer helemaal over gespoten moet worden.

Nu zie je eigenlijk pas hoe erg al die mini krasjes zijn. :???:

2014-07-10%2014.09.58.jpg

Aaaaaaaah pijnlijke streep! :( Super kut als zoiets gebeurt..

Het verhaal lijkt me voor verzekering wel duidelijk toch? Hij reed immers achteruit. Of is er nog iets gebeurt wat je tegen zou kunnen zitten?

In eerste instantie achteruit later dus vooruit.

maar voor zover ik nog weet is inparkeren of uitparkeren (raar woord eigenlijk) nog steeds een bijzondere verrichting.

en heeft al het andere verkeer voorrang. De dame in kwestie gaf ook zelf toe, ook op het schade formulier dat ze mij niet eens gezien heeft.

Klopt bijzondere verrichting dus moest voorrang verlenen... Tja afhandelen die hap. Ik toevallig ook van t weekend een spatbord kapot door een dame die achteruit uit een vak kwam.

Al langs de schadehersteller geweest voor offerte?

Succes and Greetz Emiel

Bijzondere verrichtingen mogen overig verkeer idd niet hinderen.

Uitgemaakt zaak dus

Trekken naar recht? beschadiging wiel: laat goed checken of de ophanging of het frame niet verbogen of gebroken is.

De velg is optisch misschien het mist erg, maar achter kan een hoop ontzet zijn.

De schade kan dus nog wel eens flink tegenvallen.

Succes igg! En laat je niet n@@ien door verzekeraars, total loss en dagwaarde geneuzel e.d.!

Je bent niks verplicht te accepteren, en je mag altijd bezwaar aantekenen! Ze kunnen je slechts een voorstel doen, je hebt alle recht en mogeljkheden om er tegenin te gaan als je denkt dat je er niet goed genoeg vanaf komt!

Het heeft mij ook een hele hoop gescheeld om zeer kritisch te zijn en nergens (zomaar) voor te tekenen!

Succes nogmaals!

@OlafK wrote:In eerste instantie achteruit later dus vooruit.

maar voor zover ik nog weet is inparkeren of uitparkeren (raar woord eigenlijk) nog steeds een bijzondere verrichting.

en heeft al het andere verkeer voorrang. De dame in kwestie gaf ook zelf toe, ook op het schade formulier dat ze mij niet eens gezien heeft.

Ah vrouw achter het stuur, verklaart een hoop :jerry

Lullige schade die niet goedkoop zal zijn om te laten repareren, ik hoop dat de verzekeraar niet moeilijk gaat doen ivm de leeftijd van de auto.

welgen, scherm, deur en skirt, misschien wel een gelegenheid om die in kleur mee te laten spuiten ?

Vandaag naar schade herstel bedrijf geweest, voorlopige schatting € 1300,00 aan schade.

Nu maar de schade expert van de tegenpartij afwachten.

Word vervolgt...

@OlafK wrote:Nee dat is het nou juist. En vliegen kan je daar niet. Is net aan het begin van de winkelstraat. Dus veel fietsers en voetgangers.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk

Inderdaad, helaas snappen dit soort opvliegerige ventjes dit niet. Maar we hebben er geen last meer van. ;)

Nee dat is het nou juist. En vliegen kan je daar niet. Is net aan het begin van de winkelstraat. Dus veel fietsers en voetgangers.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk

Staat er nog het zelfde voor, verzekering van de tegenpartij is traag als dikke s****t.

Maar volgende week gaat ie gewoon naar de hersteller. Ik blijf niet wachten, dan maar het bedrag zelf voorschieten.

Ik hoop het niet voor je, maar ik denk dat je auto total loss wordt verklaard.

Dit vanwege de leeftijd van de G.

Maar het is te hopen van niet..

als het schade bedrag hoger is dan de dagwaarde van je auto word ie inderdaad economisch totalloss verklaard.

hoop voor je dat het bij jou niet het geval is, maar als ik het schade bedrag zie krijg ik wel twijfels, maar ja, ik ben geen schade expert ;)

in ieder geval, veel succes.

Hij is economisch total, dus ik krijg niet het gehele bedrag. Helaas maar waar.

Maar dan nog gaat ie naar de hersteller, zo blijf ik natuurlijk niet door rijden.

Terug
Naar boven