Ruitenwissers

origineel gepost door vincent23

ik heb 45 erop zitten van mijn kadett overgenomen, maar ik ga toch echt een maatje kleiner halen.

de bijrijderskant die steekt gewoon uit en das niet mooi.

gr Vinc

Dat heb ik dus ook. Tenminste echt uitsteken doet hij niet maar sluit niet mooi aan op de ruit. zo'n 5 centimeter aan de uiteinde komt in russtand van het raam af.

Klopt is bij bijna iedere astra.

heeft met de kromming van de ruit te maken, doe je niks aan.

Willem

Klopt is bij bijna iedere astra.

heeft met de kromming van de ruit te maken, doe je niks aan.

Willem

Nee dan werkt de wisser niet meer goed.

Ik heb me er al bij neergelegd maar vroeg me nu af of flatblades goeie wissers zijn. Ik moet namelijk mijn wissers vervangen.

Nee dan werkt de wisser niet meer goed.

Ik heb me er al bij neergelegd maar vroeg me nu af of flatblades goeie wissers zijn. Ik moet namelijk mijn wissers vervangen.

1.5 week geleden via internet flat blades besteld. Niet die van Bosch maar een goedkoop merk en ik moet zeggen ze werken perfect tot nu toe. Indd geen irritant geluid meer en vegen mooi droog. En dat voor 7.50 ps ex verzendkosten. Zullen allen wat sneller aan vervanging toe zijn de de Bosch versies denk ik. (De tijd zal het leren).

1.5 week geleden via internet flat blades besteld. Niet die van Bosch maar een goedkoop merk en ik moet zeggen ze werken perfect tot nu toe. Indd geen irritant geluid meer en vegen mooi droog. En dat voor 7.50 ps ex verzendkosten. Zullen allen wat sneller aan vervanging toe zijn de de Bosch versies denk ik. (De tijd zal het leren).

Terug
Naar boven