F Floki Komt hier geregeld 26 mrt 2024 #222 Zie zijn berichtje van 20.54 uur. Zó zinvol zijn meestal zijn bijdragen.
F Floki Komt hier geregeld 26 mrt 2024 #223 En ook @wappie2 (=Hans GLX = Hans Eilander van het Volvo forum) post weer een nuttige bijdrage in het ruitenwisser topic.
En ook @wappie2 (=Hans GLX = Hans Eilander van het Volvo forum) post weer een nuttige bijdrage in het ruitenwisser topic.
F Floki Komt hier geregeld 26 mrt 2024 #224 Welnu, ik verwachte / stuurde op een reactie van jou over het onderwerp van dit topic en ja, daar is 'ie dan. Hoezo sturing?
Welnu, ik verwachte / stuurde op een reactie van jou over het onderwerp van dit topic en ja, daar is 'ie dan. Hoezo sturing?
J jopsa Loopt hier de deur plat 26 mrt 2024 #226 De ruitenwissers vd grandland waren slappe koek Werken bij kurkdroog weer. Roestvast bij hoosbuien. Werd bovenaan al bevestigd. Ik beaam dat ten zeerste. Flooike, je bent een slappe hap....
De ruitenwissers vd grandland waren slappe koek Werken bij kurkdroog weer. Roestvast bij hoosbuien. Werd bovenaan al bevestigd. Ik beaam dat ten zeerste. Flooike, je bent een slappe hap....