@quandor
Ik ben net thuis zet mijn computer aan en zag alle mails. Ik schrok mij te pletter van het aantal. Nu zijn het over het algemeen vrij korte berichten dus het las wel redelijk vlot weg.
Ja, ik doe mee. Ik had mij eigenlijk nog niet zo verdiept in de Woke gemeenschap en de betekenis van Wappie. Nu ik die Wiki omschrijving erbij las en ik de vele berichten tot mij had genomen dacht ik, goh, wat leuk da's knap gevonden door Quandor. Hij doet Wappie1 en Wappie2 wel eer aan met die namen.
Wat kunnen die twee ongelofelijk struisvogel politiek bedrijven. Zoals ik het nu heb gelezen beweert Wappie1 of Wappie2 wat waarna jij vervolgens onderbouwd aantoont dat het niet zo is. Vervolgens komen ze met de vreemdste en nergens op slaande argumenten, maar erkenning is er niet bij.
Het item over het al dan niet behoren van de Vignale tot de standaard range van het merk vond ik een van de leukste. @Wappie2 zegt dat dat type nooit standaard in het pakket van Ford heeft gezeten en jij toont met 1 linkje aan dat het precies andersom is. Vervolgens geeft hij geen antwoorden op deze constatering meer. Ik vind dit echt prachtig.
De tweede die ik wel leuk vond was die over die fotos en mailadressen. Zoals jij weet ben ik inmiddels ook al wel weer een poosje op het forum en ja, sinds een poosje vraagt Wappie2 om een mailadres. Dat jij dat niet geeft begrijp ik. Ik zou mijn mailadres ook niet zomaar op een website plaatsen. Jij zegt dan tegen Wappie2 dat hij de fotos ook op Youtube kan plaatsen waarna zowel Wappie1 alsmede Wappie2 onzinnige berichten plaatsen.
Ga vooral zo door, ik vind het in ieder geval schitterend. Nu ga ik aan het diner. We spreken elkaar. :good: