Maar komaan, serieus nu. Alle gekheid op quandor zijn stokje.....
Ik heb dus een grandramp weggedaan voor een andere wagen. Premium of niet zal me worst wezen. (Voor mij alvast wel want erger dan mijn vorig misbaksel bestaat niet) Laat nu zelfs zo zijn bij mijn nieuwe wagen, dat de koffer elke keer opent en sluit als ik het wil. Zowel met sleutel, voetsensor of handbediening. De wagen opent met vingertouch (aan de 4 deuren zelfs) en sluit ook nog.... Ook met de sleutel. Ik kan hem zelfs starten of op voorhand laten opwarmen via een app. Ik zie hem altijd staan. Ik kan hem laten toeteren (roeptoeteren???) vanop afstand of met de lichten spelen. Jaaaaa, alles werkt. En...... zelfs de wiswassers doen netjes hun werk. Droog = niks regen = wissen
Wat een bevredigende werking. Ohja, zelfs de zetels worden enkel warm wanneer ik erom vraag. Je voelt duidelijk verschil tussen de drie verwarmingsstanden. Ook stuurverwarming werkt correct in drie standen. Komaan, zelfs de achteruitrijcamera doet het steeds. En dan nog scherp beeld ook. De navigatie vindt nu wel steden waar de GLX het bestaan niet van meldde.... De wereld evolueert natuurlijk, maar dorpen verdwijnen toch niet ? Wel volgens GLX-je wel.
Nog een eigenaardigheidje is dat, wanneer we gaan shoppen, bij het terugkomen de nieuwe wagen nog steeds op slot is, geen ramen openstaan of de kofferklep omhoog. Dat is wel even wennen. Laat ons zeggen dat de spanning en verrassingselement wel verdwenen is. Bij de GLX wisten we nooit hoe we die zouden aantreffen. Maar we zijn er blij mee, met onze tweedehandse VOLVO XC40 B4 (dit even speciaal vermelden voor quandor) Waarschijnlijk doet uw FORD KUGA dat ook allemaal quandor ? Dat maakt me blij in uw plaats. Mijn vorige deed het dus niet.