X xanquezer Post best veel 11 mei 2011 #21 Voor onder de 5 euro heb je een nieuwe bij conrad (ex verzend) :hmmz iets te grof genomen... Edit: op internet zijn ze moeilijk te vinden. het beste advies wat ik je kan mee geven is om even te kijken op de sloop.
Voor onder de 5 euro heb je een nieuwe bij conrad (ex verzend) :hmmz iets te grof genomen... Edit: op internet zijn ze moeilijk te vinden. het beste advies wat ik je kan mee geven is om even te kijken op de sloop.
M manac Post best veel 11 mei 2011 #22 hahahha ik dacht al, ik weet dat de prijzen stijgen, maar zo snel :hmmz bedankt voor alle info./hulp. Ik ga even op zoek...ik laat hier weten of het gelukt is.
hahahha ik dacht al, ik weet dat de prijzen stijgen, maar zo snel :hmmz bedankt voor alle info./hulp. Ik ga even op zoek...ik laat hier weten of het gelukt is.
M manac Post best veel 11 mei 2011 #23 hahahha ik dacht al, ik weet dat de prijzen stijgen, maar zo snel :hmmz bedankt voor alle info./hulp. Ik ga even op zoek...ik laat hier weten of het gelukt is.
hahahha ik dacht al, ik weet dat de prijzen stijgen, maar zo snel :hmmz bedankt voor alle info./hulp. Ik ga even op zoek...ik laat hier weten of het gelukt is.
M manac Post best veel 17 mei 2011 #26 Even een update: heb het relais eruit gehaald (had even tijd). Open gemaakt en zie helemaal geen condensator zitten. Dit relais heb ik erin zitten Met als code: GM 90191753 12V 38697 PA66-GF30 Zit er soms ergens anders een losse condensator!?
Even een update: heb het relais eruit gehaald (had even tijd). Open gemaakt en zie helemaal geen condensator zitten. Dit relais heb ik erin zitten Met als code: GM 90191753 12V 38697 PA66-GF30 Zit er soms ergens anders een losse condensator!?
M manac Post best veel 17 mei 2011 #27 Even een update: heb het relais eruit gehaald (had even tijd). Open gemaakt en zie helemaal geen condensator zitten. Dit relais heb ik erin zitten Met als code: GM 90191753 12V 38697 PA66-GF30 Zit er soms ergens anders een losse condensator!?
Even een update: heb het relais eruit gehaald (had even tijd). Open gemaakt en zie helemaal geen condensator zitten. Dit relais heb ik erin zitten Met als code: GM 90191753 12V 38697 PA66-GF30 Zit er soms ergens anders een losse condensator!?