H harm harm Lid 21 feb 2012 #1 mijn ruiten sproeier doet het nu niet tank zit vol water loopt er ook niet op adere plek uit kan het motortje stuk zijn? hoor hem namelijk ook niet als ik motorkap open heb astra is van 2010 dus nog vrij nieuw
mijn ruiten sproeier doet het nu niet tank zit vol water loopt er ook niet op adere plek uit kan het motortje stuk zijn? hoor hem namelijk ook niet als ik motorkap open heb astra is van 2010 dus nog vrij nieuw
wim-v6 Forumbewoner 21 feb 2012 #2 Motortje vast. kan je er zo uitwippen (loopt het tankje wel leeg). Willem
H harm harm Lid 21 feb 2012 #3 motortje vast ? komt dit wel vaker voor? dus hoeft niet stuk te zijn? kan je deze gemakkelijk losmaken? en hoe krijg je hem dan weer aan de draai? harrie
motortje vast ? komt dit wel vaker voor? dus hoeft niet stuk te zijn? kan je deze gemakkelijk losmaken? en hoe krijg je hem dan weer aan de draai? harrie
B breezer Komt weleens kijken 21 feb 2012 #5 Zekering nog heel..? Bij mij is tie namelijk ook al eens vervangen..Oorzaak onbekend.
H harm harm Lid 21 feb 2012 #6 er zat antivries vloeistof in, eergister maar matig gevroren zal maar even naar dealer gaan om te laten checken kan dus e.v.t zekering zijn of motortje zit vast
er zat antivries vloeistof in, eergister maar matig gevroren zal maar even naar dealer gaan om te laten checken kan dus e.v.t zekering zijn of motortje zit vast
D daveman Komt weleens kijken 21 feb 2012 #7 sla een voorzichting tegen het motortje met de achterkant van een schroevendraaier, en sproei dan nog een keer
sla een voorzichting tegen het motortje met de achterkant van een schroevendraaier, en sproei dan nog een keer
M mrmonkey Loopt hier de deur plat 21 feb 2012 #8 zal wel zekering zijn... 99 van de 100 keer is het de zekering (zit onder de motorkap) werk bij een dealer en weet inmiddels precies welke zekering ik moet hebben :jerry
zal wel zekering zijn... 99 van de 100 keer is het de zekering (zit onder de motorkap) werk bij een dealer en weet inmiddels precies welke zekering ik moet hebben :jerry
A Astra H OPC-Line Post best veel 22 feb 2012 #9 Klopt 9 van de 10 keer zekering. Ruitensproeier tankje zit recht in de wind dus met kouder weer bevriest de boel vlug wanneer deze niet voldoende is beveiligd
Klopt 9 van de 10 keer zekering. Ruitensproeier tankje zit recht in de wind dus met kouder weer bevriest de boel vlug wanneer deze niet voldoende is beveiligd
H harm harm Lid 22 feb 2012 #10 ja het was de zekering van de sproeierpomp maar afgelopen maandag heeft het maar een paar graden gevroren dealer monteur zij ook al direct dat het de zekering moest zijn maar ook dat hij het nog niet eerder had gehad bij astra monteur praaatjes of niet?
ja het was de zekering van de sproeierpomp maar afgelopen maandag heeft het maar een paar graden gevroren dealer monteur zij ook al direct dat het de zekering moest zijn maar ook dat hij het nog niet eerder had gehad bij astra monteur praaatjes of niet?
B breezer Komt weleens kijken 23 feb 2012 #11 Kheb er ook geen verklaring voor toen het bij mij gebeurde,sinds ik hem verving vorig jaar geen problemen meer gehad.
Kheb er ook geen verklaring voor toen het bij mij gebeurde,sinds ik hem verving vorig jaar geen problemen meer gehad.