V Vinci Forumbewoner 20 jul 2011 #1 Kan iemand mij vertellen waar ik die onder en boven rubbers vandaan kan halen voor de achter as van mijn Kadett E HB GSI?? Of wat het Opel nummer is?
Kan iemand mij vertellen waar ik die onder en boven rubbers vandaan kan halen voor de achter as van mijn Kadett E HB GSI?? Of wat het Opel nummer is?
J jblfreak Hoort bij de inboedel 28 jul 2011 #2 dealer misschien nummer is onder 90305263 boven 90216613
J jblfreak Hoort bij de inboedel 28 jul 2011 #3 dealer misschien nummer is onder 90305263 boven 90216613
V Vinci Forumbewoner 28 jul 2011 #6 Wat er nu onder ligt lijkt trouwens meer op nr. 96179844 Die nummers die jij opgeeft hebben niet zo'n rubberen bol in het midden, maar die zijn 'open'
Wat er nu onder ligt lijkt trouwens meer op nr. 96179844 Die nummers die jij opgeeft hebben niet zo'n rubberen bol in het midden, maar die zijn 'open'
V Vinci Forumbewoner 28 jul 2011 #7 Wat er nu onder ligt lijkt trouwens meer op nr. 96179844 Die nummers die jij opgeeft hebben niet zo'n rubberen bol in het midden, maar die zijn 'open'
Wat er nu onder ligt lijkt trouwens meer op nr. 96179844 Die nummers die jij opgeeft hebben niet zo'n rubberen bol in het midden, maar die zijn 'open'
S syl-astra Komt hier geregeld 29 jul 2011 #10 sloop trek je ze onder een astra f weg zijn volgens mij de zelfde
S syl-astra Komt hier geregeld 29 jul 2011 #11 sloop trek je ze onder een astra f weg zijn volgens mij de zelfde
V Vinci Forumbewoner 29 jul 2011 #12 @syl-astra wrote:sloop trek je ze onder een astra f weg zijn volgens mij de zelfde Ja, maar ik wil liever nieuwe zonder uitdrogings-verschijnselen....
@syl-astra wrote:sloop trek je ze onder een astra f weg zijn volgens mij de zelfde Ja, maar ik wil liever nieuwe zonder uitdrogings-verschijnselen....
V Vinci Forumbewoner 29 jul 2011 #13 @syl-astra wrote:sloop trek je ze onder een astra f weg zijn volgens mij de zelfde Ja, maar ik wil liever nieuwe zonder uitdrogings-verschijnselen....
@syl-astra wrote:sloop trek je ze onder een astra f weg zijn volgens mij de zelfde Ja, maar ik wil liever nieuwe zonder uitdrogings-verschijnselen....
K KadAstra-EF Forumbewoner 3 aug 2011 #14 Is dat een APK afkeurpunt ? Dat die rubbers uitgedroogd zijn ? Bij mij tenminste wel. eigenlijk moeten ze vervangen worden vind ik zelf. Rik
Is dat een APK afkeurpunt ? Dat die rubbers uitgedroogd zijn ? Bij mij tenminste wel. eigenlijk moeten ze vervangen worden vind ik zelf. Rik
K KadAstra-EF Forumbewoner 3 aug 2011 #15 Is dat een APK afkeurpunt ? Dat die rubbers uitgedroogd zijn ? Bij mij tenminste wel. eigenlijk moeten ze vervangen worden vind ik zelf. Rik
Is dat een APK afkeurpunt ? Dat die rubbers uitgedroogd zijn ? Bij mij tenminste wel. eigenlijk moeten ze vervangen worden vind ik zelf. Rik
V Vinci Forumbewoner 3 aug 2011 #16 Mijne zien er nog best knap uit, maar ik wil alle verdachte onderdelen die tot de schade aan mijn veren hebben kunnen leiden gewoon uitsluiten. Of het een APK afkeur punt is had ik nog niet eens over nagedacht....
Mijne zien er nog best knap uit, maar ik wil alle verdachte onderdelen die tot de schade aan mijn veren hebben kunnen leiden gewoon uitsluiten. Of het een APK afkeur punt is had ik nog niet eens over nagedacht....
V Vinci Forumbewoner 3 aug 2011 #17 Mijne zien er nog best knap uit, maar ik wil alle verdachte onderdelen die tot de schade aan mijn veren hebben kunnen leiden gewoon uitsluiten. Of het een APK afkeur punt is had ik nog niet eens over nagedacht....
Mijne zien er nog best knap uit, maar ik wil alle verdachte onderdelen die tot de schade aan mijn veren hebben kunnen leiden gewoon uitsluiten. Of het een APK afkeur punt is had ik nog niet eens over nagedacht....
J jblfreak Hoort bij de inboedel 4 aug 2011 #18 zal geen afkeur punt zijn denk ik veren zitten ook zonder op z'n plek en vast zijn er alleen voor tegen ht bonken van de veren
zal geen afkeur punt zijn denk ik veren zitten ook zonder op z'n plek en vast zijn er alleen voor tegen ht bonken van de veren
J jblfreak Hoort bij de inboedel 4 aug 2011 #19 zal geen afkeur punt zijn denk ik veren zitten ook zonder op z'n plek en vast zijn er alleen voor tegen ht bonken van de veren
zal geen afkeur punt zijn denk ik veren zitten ook zonder op z'n plek en vast zijn er alleen voor tegen ht bonken van de veren