M Matt-GSi Komt weleens kijken 2 mrt 2010 #41 Kan ik geen lid worden Les, zaterdag thuis? Kom ik effe buurten ergens in de middag
R rezz Komt weleens kijken 3 mrt 2010 #42 origineel gepost door Matt-GSi Kan ik geen lid worden Les, zaterdag thuis? Kom ik effe buurten ergens in de middag iedereen mag lid woren natuurlijk en jij helemaal mat Ik ben wel thuis denk ik.
origineel gepost door Matt-GSi Kan ik geen lid worden Les, zaterdag thuis? Kom ik effe buurten ergens in de middag iedereen mag lid woren natuurlijk en jij helemaal mat Ik ben wel thuis denk ik.
N Niels0478 Post best veel 6 jun 2011 #43 Leuke coupe, ik wil ook graag bbs lemans op me astra maarja portomonee werkt niet mee :swear
R rezz Komt weleens kijken 6 jun 2011 #44 Zo even een tijd afwezig geweest. maar er is weer een nieuwe update. Nieuwe velgen aangeschaft. - BBS rx (irmscher) Nog even schoonmaken en opnieuw lakken - Schroefset. - Vleugel wil ik er ook af hebben. Velgen gaan er al snel onder en de schroefset als ik hem binnen heb. Ben van plan om hem zo'n 5 cm te laten zakken. Hebben er nog mensen tips of how to's voor het vervangen van je dempers etc? Even plaatje bij het praatje.
Zo even een tijd afwezig geweest. maar er is weer een nieuwe update. Nieuwe velgen aangeschaft. - BBS rx (irmscher) Nog even schoonmaken en opnieuw lakken - Schroefset. - Vleugel wil ik er ook af hebben. Velgen gaan er al snel onder en de schroefset als ik hem binnen heb. Ben van plan om hem zo'n 5 cm te laten zakken. Hebben er nog mensen tips of how to's voor het vervangen van je dempers etc? Even plaatje bij het praatje.
R rezz Komt weleens kijken 7 jun 2011 #45 Even een kleine update. Vandaag men velgen eronder. Ook is er vandaag een pakketje gebracht, het schroefsetje. Binnenkort komt deze er ook onder dan zakt de astra zo'n 5 cm. Natuurlijk wat foto's. Nog even een van de binnenkant.
Even een kleine update. Vandaag men velgen eronder. Ook is er vandaag een pakketje gebracht, het schroefsetje. Binnenkort komt deze er ook onder dan zakt de astra zo'n 5 cm. Natuurlijk wat foto's. Nog even een van de binnenkant.
M Matt-GSi Komt weleens kijken 7 jun 2011 #47 Leef jij ook nog Ziet er netjes uit! Kom nog wel is keer langs met me nieuwe auto. Pm je nummer effe, bellen we nog effe van tevoren
Leef jij ook nog Ziet er netjes uit! Kom nog wel is keer langs met me nieuwe auto. Pm je nummer effe, bellen we nog effe van tevoren
R rezz Komt weleens kijken 8 jun 2011 #48 Hey jij kunt altijd even langskomen. Heb je even een pm gestuurd. Groetjes