Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Heb een ongeluk gehad met mijn manta...... Hij is helemaal total los...... Gelukkig hadden ik en mijn maatje helemaal niks! Maar mij manta........ tja...
Ik was er zo kapot van dat ik helemaal niet meer op het forum heb gekeken, sorry dat ik jullie niet ff heb laten weten dat het goed gaat met mij...
De manta staat al een paar weken weer in de schuur maar ben er sinds die tijd er niet meer geweest. Ik zal binnenkort ff wat foto's er op zetten en met het vehaal over hoe en wat....
En eddy, jij had gelijk.... ga nooit rijden als ie nog niet getaxeerd is! Een wijze les voor iedereen, alleen jammer dat ik er zo achter moest komen! had hem die maadag door de apk, zaterdag kreeg ik het ongeluk en hij zou maandag na het weekend getaxeerd worden! Maar mijn moeder was die zaterdag jarig en de familie was er allemaal en die waren erg benieuwd! Dus ik dacht, kom hem wel ff showen.....! ff tanken en sigaretten halen, maar de manta heeft de verjaardag niet gehaald!
is een maatje vna me ook eens overkomen, voordat z'n auto getaxeerd was.
erg dom, en jammer dat ook hij er op zo'n manier achter heeft moeten komen
maar bovenal is het goed om te horen dat jullie niets mankeerd!!
ga je hem nog redden van de sloop of wat gaat er nu mee gebeuren?
Ik heb hem terug kunnen kopen voor 500 Ik weet nog niet wat ik er mee ga doen.... Heb nog geen zin om op nieuw te beginnen.... maar miss in de toekomst....?