't Gaat met m'n gezondheid steeds meer de goeie kant op. Ik ben dan ook weer begonnen. :thumbup En wel met de demontage van de donor-auto. Die is nu volledig kaal. Foto's hiervan plaats ik komende week wel. Moet nu alleen nog een kopie van de kentekenpapieren laten maken bij een RDW-keuringsstation van de donor-auto. Het laten zien van het kentekenbewijs bespoedigt de RDW-keuring van de Michalak-Spider. Maar aangezien de donor-auto nu al wel naar de sloop kan, kunnen ze bij het keuringsstation mij een kopie geven van de kentekenpapieren zodat hij gewoon naar de sloop kan. Zo hoeft de zwarte Corsa niet zo lang te blijven staan op m'n werk in afwachting van de keuring van de Michalak-Spider.
Als eerste zal ik morgen het voorruit overzetten en een begin maken met het aanleggen van de kabelboom. Ook zal ik de complete stuurkolom omzetten dit ivm het contactslot en het stuurwiel. Ik wil de complete sleutelset gebruiken van de donor-auto dus vandaar dat ik het contactslot ook omwissel. Dit omdat het originele slot van het rechter portier kapot was van de Michalak-Spider. Aangezien ik het Irmscher stuur ook in de Michalak-Spider wil hebben kan ik net zo goed de complete stuurkolom overzetten.
Er volgt aankomende week wel een foto-update.