Inmiddels loop ik vanaf donderdag zonder doek. Slaap er 's nachts alleen nog mee. Net lekker begonnen met fysio. We zijn nu wat bezig om m'n schouder wat op te rekken zodat er wat meer beweging in komt. Alles zit nl erg strak en stijf. Dat moet losser zodat ik kan bewegen. Kom momenteel nog niet echt aan de 90 graden omhoog. 27 mei weer heen voor controle en dan kijken of ik hem wat verder mag bewegen. Heb er amper kracht in, in m'n arm. Fles Fanta is wel de max. Meer kan ik niet optillen, mag ook niet trouwens! Autorijden wordt nog ff niets. Nog erg last van bewegingsbeperkingen in m'n arm.
Maar alles gaat beetje bij beetje langzaam de goeie kant op, dus we komen er wel weer. Maar is gewoon een langdurig verhaal. Dus ik neem lekker de tijd om te revalideren. :thumbup Voel me verder nog helemaal perfect! Heb me in 2 1/2 jaar nog niet weer zo goed gevoeld! Geen nekpijn, geen hoofdpijn, veel energieker, veel helderder, geen tintelingen meer in rechter arm, kortom 't gaat top.
Begint er dus op te lijken dat dit seizoen de Michalak ook niet meer gaat rijden. Maar dat geeft ook weer niets, gezondheid gaat voor.

Kan er hopelijk in september misschien weer wat mee beginnen als ik het groen licht krijg van de orthopeet en fysio. Dus voor het einde van dit jaar is hij wel af en RDW gekeurd en al. Dus zodra het mag, dan begin ik er weer aan.