Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Bent gij ni afkomstig uit Oostham? Dan heb ik al eens een paar onderdelne bij jou gekocht. En ben je die gele kadett c coupe in Arendonk gaan halen? Want ik ben ook eens naar dat exemplaar gaan kijken maar dat was me een beetje te veel werk. Véél succes met je project.
Bent gij ni afkomstig uit Oostham? Dan heb ik al eens een paar onderdelne bij jou gekocht. En ben je die gele kadett c coupe in Arendonk gaan halen? Want ik ben ook eens naar dat exemplaar gaan kijken maar dat was me een beetje te veel werk. Véél succes met je project.
Idd dat klopt.
Heb jij je Kadettje niet meer?
Sommige mogen dit waanzin noemen maar ik vind het zonde om eh kadettje te slopen.
Lassen moet toch echt wel je hobby zijn om hier aan te willen beginnen, mijn donor voor mijn city is echt vele malen beter en die heb ik al opgegeven !!!
Onwijs veel succes ermee, maar zo te zien maak je er goed werk van, klasse !!!!
Nee het kadettje heb ik al eventjes verkocht omdat ik geen zin had om het te laten spuiten en ik was et zowa beu om er aan te werken. heb dan wat gespaart en gezocht naar de wagen die ik altyd al wilde hebben. Een Opel Monza 3.0E
Lassen moet toch echt wel je hobby zijn om hier aan te willen beginnen, mijn donor voor mijn city is echt vele malen beter en die heb ik al opgegeven !!!
Onwijs veel succes ermee, maar zo te zien maak je er goed werk van, klasse !!!!
Kolere, dit is meer een slopert dan een restauratie project. Respect dat jij het aandurft om zo een krokante kroket aan durft te pakken. Ik had hem naar de sloper of oudijzer boer gebracht..
Post maar zo veel mogelijk foto's van dit project, ben benieuwd wat dit gaat worden.