Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
restauratie kadett c caravan 1.2s --->volvo 2.3 20v turbo
is idd een aardige klus. maar beter nu goed aanpakken als over een paar jaar weer gezeik...
vandaag even niks aan de kadett gedaan. ik kom hem even niet meer zien:sleeping dus maar met de zundapp aan de gang. alles weer gangbaar gemaakt en weer tot leven gewekt. dan is 90 km/uur ineens wel weer snel op 2 wielen als je het niet meer bent gewend. nu moet ze alleen nog gepoetst worden en dan gaat ze de verkoop in. is het kadett budget ook weer wat groter
Sodeju dan dat is absoluut geen half werk je pakt het op een goede manier aan door hele delen te vervangen in plaats van alleen plaatjes in te lassen! En netjes een puntlasfrees gebruikt zie ik haha Veel succes gewenst ik volg je op de voet.
Sodeju dan dat is absoluut geen half werk je pakt het op een goede manier aan door hele delen te vervangen in plaats van alleen plaatjes in te lassen! En netjes een puntlasfrees gebruikt zie ik haha Veel succes gewenst ik volg je op de voet.
dank u dank u:wors
het is gewoon de beste manier om zulk soort klussen te doen. al sta ik soms wel eens met mijn handen in me haar van... O shit zeg, en nu??? ook de pakjes shag gaan een stuk harder maar als het eenmaal zit zoals het hoort is dat toch ook weer een overwinning.