J jwmanta Post best veel 26 nov 2011 #101 afgelopen week de spuitcabine gemaakt en vandaag de manta in de primer gezet niet slecht voor de 1ste keer spuiten dus morge weer lekker schuren en de auto nog een keer nalopen op kleine putjes enz zal vanavond even wat fotos posten
afgelopen week de spuitcabine gemaakt en vandaag de manta in de primer gezet niet slecht voor de 1ste keer spuiten dus morge weer lekker schuren en de auto nog een keer nalopen op kleine putjes enz zal vanavond even wat fotos posten
B Black Magic Loopt hier de deur plat 26 nov 2011 #102 ben benieuwd naar het resultaat komt vast goed ga zo door
B Black Magic Loopt hier de deur plat 26 nov 2011 #103 ben benieuwd naar het resultaat komt vast goed ga zo door
J jwmanta Post best veel 26 nov 2011 #104 zo hier een paar fotos morge weer schuren en alles weer langs lopen of ik niks over het hoofd heb gezien en dan kan die eindelijk naar de spuiter als ik een keuze heb kunnen maken welke kleur het wordt
zo hier een paar fotos morge weer schuren en alles weer langs lopen of ik niks over het hoofd heb gezien en dan kan die eindelijk naar de spuiter als ik een keuze heb kunnen maken welke kleur het wordt
J jwmanta Post best veel 26 nov 2011 #105 zo hier een paar fotos morge weer schuren en alles weer langs lopen of ik niks over het hoofd heb gezien en dan kan die eindelijk naar de spuiter als ik een keuze heb kunnen maken welke kleur het wordt
zo hier een paar fotos morge weer schuren en alles weer langs lopen of ik niks over het hoofd heb gezien en dan kan die eindelijk naar de spuiter als ik een keuze heb kunnen maken welke kleur het wordt
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 27 nov 2011 #106 Kijk an 400 kap goed aangekomen ? Mooi projeckt Blijf het volgen
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 27 nov 2011 #107 Kijk an 400 kap goed aangekomen ? Mooi projeckt Blijf het volgen
M mantadevil Hoort bij de inboedel 27 nov 2011 #108 vind zelf wit erg mooi op een manta of geel :wub ben benieuwd welke jij voor gaat kom wel keertje kijken als hij weer terug is van de spuiter
vind zelf wit erg mooi op een manta of geel :wub ben benieuwd welke jij voor gaat kom wel keertje kijken als hij weer terug is van de spuiter
M mantadevil Hoort bij de inboedel 27 nov 2011 #109 vind zelf wit erg mooi op een manta of geel :wub ben benieuwd welke jij voor gaat kom wel keertje kijken als hij weer terug is van de spuiter
vind zelf wit erg mooi op een manta of geel :wub ben benieuwd welke jij voor gaat kom wel keertje kijken als hij weer terug is van de spuiter
J jwmanta Post best veel 27 nov 2011 #110 hij wordt iniedergeval weer blauw heb wel ongeveer een idee maar even achter het kleurnummer komen @eddy de kap is goed aangekomen hoor al bijna weer strak
hij wordt iniedergeval weer blauw heb wel ongeveer een idee maar even achter het kleurnummer komen @eddy de kap is goed aangekomen hoor al bijna weer strak
J jwmanta Post best veel 27 nov 2011 #111 hij wordt iniedergeval weer blauw heb wel ongeveer een idee maar even achter het kleurnummer komen @eddy de kap is goed aangekomen hoor al bijna weer strak
hij wordt iniedergeval weer blauw heb wel ongeveer een idee maar even achter het kleurnummer komen @eddy de kap is goed aangekomen hoor al bijna weer strak
J jwmanta Post best veel 8 dec 2011 #112 zo eindelijk een mooi kleur gevonden het wordt performance bleu welliswaar geen originele opel kleur maar van een ford nog druk besig met strak maken morge komen er weer fotos
zo eindelijk een mooi kleur gevonden het wordt performance bleu welliswaar geen originele opel kleur maar van een ford nog druk besig met strak maken morge komen er weer fotos
J jwmanta Post best veel 8 dec 2011 #113 zo eindelijk een mooi kleur gevonden het wordt performance bleu welliswaar geen originele opel kleur maar van een ford nog druk besig met strak maken morge komen er weer fotos
zo eindelijk een mooi kleur gevonden het wordt performance bleu welliswaar geen originele opel kleur maar van een ford nog druk besig met strak maken morge komen er weer fotos
J jwmanta Post best veel 23 dec 2011 #116 zo hier weer fotos manta eindelijk naar de spuiter gebracht hoop dat hij nog voor het einde van dit jaar gespoten wordt verder druk geweest met bestellen van div rubbers hemeltje en ander klein spul
zo hier weer fotos manta eindelijk naar de spuiter gebracht hoop dat hij nog voor het einde van dit jaar gespoten wordt verder druk geweest met bestellen van div rubbers hemeltje en ander klein spul
J jwmanta Post best veel 23 dec 2011 #117 zo hier weer fotos manta eindelijk naar de spuiter gebracht hoop dat hij nog voor het einde van dit jaar gespoten wordt verder druk geweest met bestellen van div rubbers hemeltje en ander klein spul
zo hier weer fotos manta eindelijk naar de spuiter gebracht hoop dat hij nog voor het einde van dit jaar gespoten wordt verder druk geweest met bestellen van div rubbers hemeltje en ander klein spul
M mantadevil Hoort bij de inboedel 23 dec 2011 #118 wilde plannen met de manta's hoorde ik al van je schoonpa sprak hem vanavond hier effe in de supermarkt
wilde plannen met de manta's hoorde ik al van je schoonpa sprak hem vanavond hier effe in de supermarkt
M mantadevil Hoort bij de inboedel 23 dec 2011 #119 wilde plannen met de manta's hoorde ik al van je schoonpa sprak hem vanavond hier effe in de supermarkt
wilde plannen met de manta's hoorde ik al van je schoonpa sprak hem vanavond hier effe in de supermarkt
J jwmanta Post best veel 23 dec 2011 #120 ja ik hoorde het al en er zijn plannen zat maar te weinig tijd staat nog genoeg op me lijstje autocross seizoen begint ook weer bijna en verder bij me oom nog besig met een oude ford pick up op te knappen dus projecten zat maar de manta gaat op het moment even voor :wub
ja ik hoorde het al en er zijn plannen zat maar te weinig tijd staat nog genoeg op me lijstje autocross seizoen begint ook weer bijna en verder bij me oom nog besig met een oude ford pick up op te knappen dus projecten zat maar de manta gaat op het moment even voor :wub