Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb een setje Champion leer, met behoorlijke instapschade. Dit wil ik opnieuw laten bekleden. Iemand ervaring hiermee? Ik hoor goede verhalen over Jack Kuipers in Groningen, maar voor een goede bekleder wil ik best een stukje rijden.
Ik was 90 euro kwijt voor alleen de bestuurderstoel, deze had ook flinke instapschade, 2 nieuwe stukken leer erop recaro logo moest erop blijven dit alles is zeer goed gelukt
moet er wel bijzeggen degene die het heeft gemaakt heeft super gedaan alleen hij moet zijn peuk beter vasthouden.. er zat namelijk een klein gaatje in de bekleding in een stuk dat nog helemaal gaaf was.. dus die moet hij ook vervangen.. wel kosteloos natuurlijk.. magoed je moet er wel wat voorover hebben aangezien de prijs echt voor 1 stoel was. Magoed het resultaat mag er zijn !
Hobby bob maar hij werkt goed ! hij gebruikt een oude singer naaimachine, hij maakt voornamelijk zadels voor oldtimermotoren, brommers, crossers enz. Woont in Oss ( http://maps.google.nl/ ) Hij knapt ook motoren op maar heeft weinig met auto's haha
Voor mij is het 10 min rijden haha maja ik zal eens navragen of hij het goed vind^^
Zal thuis eens kijken k heb nog foto's van hoe erg mijn stoelen beschadigt waren