Renovatie Kadett E

Ehm, ik heb net de rubbers besteld bij de dealer, als je ze wilt overnemen graag....

Zoals in onderstaand topic dacht ik verhogings rubbers te hebben gevonden, maar zijn dus gewoon standaard. Betaal ik de verzendkosten ok?

viewtopic.php?p=2346855#p2346855

Ik zit je topic net te lezen.. geinig dat er meerdere mensen mee bezig zijn. Zijn het de standaard rubbers voor achter en alle 4 met een bolling?

Doe ff een prive bericht met je prijs!

Gr

De vaste brandstofleiding (metalen leiding) is ook rot/lek. Nou kan ik dat natuurlijk ook vervangen voor een flexibele leiding, maar is er ook nog een vaste (voorgevormde) leiding te krijgen?

Er zijn mensen op tegen, maar ik rij al jaren met 8mm koperen vrachtwagen remleiding als brandstofleiding en heb er nog nooit problemen mee gehad. Dat is ook metaal, en mooi in vorm te buigen met de hand... En je kunt er knelkoppelingen, duimse verlopen en slangverlopen voor krijgen wat prachtig afsluit er op...

netjes, weer een kadett gered!!. gewoon in de winter binnen zetten en alleen in de zomer rijden:) en dan ook alleen met goed weer.(geen regen) :) dan blijft ie het langste mee gaan:)

Bekend gezicht! Deed vorig jaar september precies dat, alleen had zelf schotels gemaakt.... Succes nog verder! Goed bezig!

Oké, was t al tegen gekomen. Eigenlijk pure ellende. Maar toch weer mooi opgelost! Haha. Zo blijven er toch nog een aantal E's rijden!

Gisteren bezig geweest met de benzine leiding weer aan te sluiten.

Deze lopen aan de rechterkant van de wagen. (Brandstof toevoer / afvoer en remleiding.

Links komt de remleiding weer terug met de ontluchting van de bandstof.

Nu kom ik het volgende probleem tegen: De leiding houders (plastic clips) zijn er een aantal van gebroken. Dit is een houder waar 2 leidingen in kunnen.

Weet iemand waar deze te krijgen zijn?

Die zijn lastig te krijgen, misschien niet onmogelijk, maar heb zelf blindklinkmoeren gepakt met p-clips...

Terug
Naar boven