Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@Remonija wrote:Ik zie dat ze bij Profile €240 per band, en bij http://www.autobandenmarkt.nl" onclick="window.open(this.href);return false; €221 per band ex monteren kosten
Tip, ik heb deze velgen ook, origineel zitten er Goodyear banden onder maar ik heb nu de Vredestein Ultra Vorti besteld.
Koop ze in Duitsland dat is een stuk goedkoper, ik heb er € 189,- per stuk voor betaald.
Zal ffe een link toevoegen, prijzen variëren per dag, dus hou het goed in de gaten.
Vanochtend de nieuwe Vredestein Ultrac Sessanta opgehaald bij Eugene , gelijk een set GP Thunder lampen meegenomen, wel al gezien dat het vervangen van de lampen waarschijnlijk weer een drama gaat worden ivm de ruimte die je hebt aan de bestuurderskant
@Remonija wrote:Vanochtend de nieuwe Vredestein Ultrac Sessanta opgehaald bij Eugene , gelijk een set GP Thunder lampen meegenomen, wel al gezien dat het vervangen van de lampen waarschijnlijk weer een drama gaat worden ivm de ruimte die je hebt aan de bestuurderskant
Inderdaad een fijn klusje. Ik heb ze ook pas vervangen incl. de dagrijlampjes. Die waren mogelijk nog lastiger.