L larsjeG40 Komt hier geregeld 5 mei 2009 #1 ik heb dit remwerk onder mijn ascona maar van welke auto past de handremkabel hier op ???:hmmz
R Robbie1974 Komt hier geregeld 5 mei 2009 #2 Mensen die nog met een inbelverbinding op internet zitten krijgen de foto niet geladen. Kan deze misschien kleiner? De resolutie is veel te groot.
Mensen die nog met een inbelverbinding op internet zitten krijgen de foto niet geladen. Kan deze misschien kleiner? De resolutie is veel te groot.
L larsjeG40 Komt hier geregeld 6 mei 2009 #3 ja dat klopt! volgens mij komt het remwerk van een monza 3 liter af maar vroeg me af hoe het zit met de lengte denk namelijk dat monza remkabel langer is:hmmz
ja dat klopt! volgens mij komt het remwerk van een monza 3 liter af maar vroeg me af hoe het zit met de lengte denk namelijk dat monza remkabel langer is:hmmz
V voederbiet Loopt hier de deur plat 6 mei 2009 #4 ik geloof dat iets van een E rekord erop paste maar dat is weer alleen met handrem mechaniek in de remklauw
ik geloof dat iets van een E rekord erop paste maar dat is weer alleen met handrem mechaniek in de remklauw
L larsjeG40 Komt hier geregeld 12 mei 2009 #6 weet iemand ook een adresje waar je dit kan halen/ bestellen? ze hebben ze hier in de buurt nergens meer
weet iemand ook een adresje waar je dit kan halen/ bestellen? ze hebben ze hier in de buurt nergens meer
M manta19sr Komt hier geregeld 15 mei 2009 #7 gewoon de automateriaal handel haal ik ze ook vandaan even bestellen en max 5 dagen later in huuis.
L larsjeG40 Komt hier geregeld 17 mei 2009 #11 ja maar wie weet het 100% zeker ? voordat ik de verkeerde koop
H H-400 Loopt hier de deur plat 18 mei 2009 #12 Ik hou het ook bij commo, maar beweer niet dat er ander materiaal is dat er op past! Over je achteras: ziet er een mooi project uit, more pics??? Ik zal morgen eens kijken naar mijn kabels en als't kan een foto'ke plaatsen.
Ik hou het ook bij commo, maar beweer niet dat er ander materiaal is dat er op past! Over je achteras: ziet er een mooi project uit, more pics??? Ik zal morgen eens kijken naar mijn kabels en als't kan een foto'ke plaatsen.
L larsjeG40 Komt hier geregeld 18 mei 2009 #13 als het kan graag ik hou het denk ook op commodore volgens mij heeft louwe ervaring met deze remschijven:vertag achteras is deels van een commodore alleen zijn de veerschotels/armen recht gelast
als het kan graag ik hou het denk ook op commodore volgens mij heeft louwe ervaring met deze remschijven:vertag achteras is deels van een commodore alleen zijn de veerschotels/armen recht gelast
L larsjeG40 Komt hier geregeld 19 mei 2009 #14 ja had ik al gedaan maar hij zou er nog even achteraan gaan:hmmz
H H-400 Loopt hier de deur plat 19 mei 2009 #15 niet echt de beste foto, maar misschien heb je er wat aan: Grtz
L larsjeG40 Komt hier geregeld 20 mei 2009 #16 dat moet het inderdaad wezen heb ook zo'n bevestiging aan een haakje met een veer