S StefanZ Lid 15 sep 2010 #1 heey. Even kort vraagje .. Ik ga remschijven+blokken van een astra F vervangen Nu is mijn vraag waarmee de remzadel vast zit.. Gewoon 6kantbouten? (neem aan dat de remzadel los moet voordat je de Remschijf er af kan halen..)
heey. Even kort vraagje .. Ik ga remschijven+blokken van een astra F vervangen Nu is mijn vraag waarmee de remzadel vast zit.. Gewoon 6kantbouten? (neem aan dat de remzadel los moet voordat je de Remschijf er af kan halen..)
A Astra F Vaassen Komt hier geregeld 15 sep 2010 #2 Remklauw bedoel je? Die zit met imbus bouten vast, tenminste bij mij wel
S StefanZ Lid 15 sep 2010 #3 remzadel bedoel ik tenzij je de remzadel niet los hoeft te halen om de remschijf te demonteren? (ben monteur maar heb geen idee hoe die bij een astra vast zit) Remklauw zit je remzuiger en dergelijke in.. Remzadel zit je remklauw op vast en het remzadel zelf zit op het fusee vast
remzadel bedoel ik tenzij je de remzadel niet los hoeft te halen om de remschijf te demonteren? (ben monteur maar heb geen idee hoe die bij een astra vast zit) Remklauw zit je remzuiger en dergelijke in.. Remzadel zit je remklauw op vast en het remzadel zelf zit op het fusee vast
G GSI Racer Hoort bij de inboedel 15 sep 2010 #4 Remzadel zit ook vast met inbusbouten. ik dacht maat 7 ff zo uit mijn hoofd. Sla de dop er wel ff goed in met een hamer, je wilt ze tenslotte niet doordraaien. Maar zoiets weet je wel als je monteur bent:thumbup Remzadel moet je indd. los maken om je schijf te kunnen verwijderen
Remzadel zit ook vast met inbusbouten. ik dacht maat 7 ff zo uit mijn hoofd. Sla de dop er wel ff goed in met een hamer, je wilt ze tenslotte niet doordraaien. Maar zoiets weet je wel als je monteur bent:thumbup Remzadel moet je indd. los maken om je schijf te kunnen verwijderen
A Astra F Vaassen Komt hier geregeld 16 sep 2010 #6 ohh oke had er nooit bij nagedacht dat het remzadel genoemt word:sleeping Maar die moet wel los ja:angel
ohh oke had er nooit bij nagedacht dat het remzadel genoemt word:sleeping Maar die moet wel los ja:angel
G GSI Racer Hoort bij de inboedel 16 sep 2010 #7 Ze noemen het meestal remklauwhouder of iets in die richting. Officieel heet het gewoon remzadel
A Astra F Vaassen Komt hier geregeld 17 sep 2010 #8 Ja remklauwhouder noem ik het altijd, hehe:thumbup