remmenrij

richardschaeks

Komt hier geregeld
Hallo,



betreft, corsa b, bj:april 2000 x12xe



Mij is het opgevallen dat als ik s'morgens de auto start en wegrij de auto de eerste paar x vol op de achterremmen remt, wielen blokkeren letterlijk! na een x of 5 remmen is dit weer goed!

Is dit de remkrachtverdeler onder de achteras die vast hangt??



mvg,



richard
 
dat had ik s'ochtends ook wel eens (alleen blokkeren ze niet helemaal, wel harder dan de voor remmen) ik heb toen de hele bende schoongemaakt en opnieuw ingesmeerd en het was opgelost.

oh, ik parkeer trouwens niet met de handrem...
 
Terug
Naar boven