R Rene13 Lid 10 nov 2017 #1 Hallo Zafirianen, als ik gas geef hoor ik rechtsachter in de auto een klik van een relais/schakelaar. Als ik het gas los laat, klinkt weer die klik. Gas, klik, gaslos, klik etc. Wat is dit, en wat is er aan te doen? Thx
Hallo Zafirianen, als ik gas geef hoor ik rechtsachter in de auto een klik van een relais/schakelaar. Als ik het gas los laat, klinkt weer die klik. Gas, klik, gaslos, klik etc. Wat is dit, en wat is er aan te doen? Thx
L liviu2004 Hoort bij de inboedel 10 nov 2017 #2 Zafira a zafira b zafira c motor code benzine diesel automaatbak manualbak airco zonder airco
R Rene13 Lid 10 nov 2017 #3 oeps ja, iets meer info is inderdaad handig: Opel Zafira 1.7 125 pk Diesel schakelbak airco thats it, en met een klik van een relais bij het indrukken en loslaten van het gaspedaal. thx
oeps ja, iets meer info is inderdaad handig: Opel Zafira 1.7 125 pk Diesel schakelbak airco thats it, en met een klik van een relais bij het indrukken en loslaten van het gaspedaal. thx