Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
hallo,heb een vraag heb een corsa b zonder voor mistlampen maar nu wil ik die erin gaan zetten,nu heb ik dus dat knopje extra gehaalf naast mijn lichtknop maar dan,wat voor relais moet ik hebben en hoe moet ik dat aansluiten???
Relais moet naast je huidige achter-mislamp relais in je zekeringenbakje. Ik heb overigens zowel het knopje als het relais liggen, mocht je interesse hebben.