Rekord C Sedan

Sorry, maar wat is een gardebou op z'n Nederlands?

Ik snap ff niet wat je ermee bedoelt :angel

We hebben ondertussen de deurpanelen er verder af kunnen nemen. De andere gardebou (spatbord) is er ook af.

dsc0218un.jpg

dsc0217d.jpg

dsc0216r.jpg

& Dan nog even een fotootje van ons tijdens de werkjes; :wub

dsc0219m.jpg

We hebben ondertussen de deurpanelen er verder af kunnen nemen. De andere gardebou (spatbord) is er ook af.

dsc0218un.jpg

dsc0217d.jpg

dsc0216r.jpg

& Dan nog even een fotootje van ons tijdens de werkjes; :wub

dsc0219m.jpg

btw , het plan voor de rekord is om LAAG te gaan :thumb echter hebben we hier nog nooit bij stilgestaan wat dat juist allemaal inhoud bij zo'n oud ding

dus diegenen die ons hier wat meer uitleg over kunnen geven :thumb

gtrz

btw , het plan voor de rekord is om LAAG te gaan :thumb echter hebben we hier nog nooit bij stilgestaan wat dat juist allemaal inhoud bij zo'n oud ding

dus diegenen die ons hier wat meer uitleg over kunnen geven :thumb

gtrz

@RISL wrote:Kijk eens in het topic van Fearless, volgens mij heeft hij ook een verlaagde Rekord toch?

ja met ingekorte veren van een w123 , maar ik weet niet of dit echt "veilig" is...

ik had meer gedacht aan een setje veren , had overlaatst iets gelezen over bilstein dempers en eibach veren ?

@RISL wrote:Kijk eens in het topic van Fearless, volgens mij heeft hij ook een verlaagde Rekord toch?

ja met ingekorte veren van een w123 , maar ik weet niet of dit echt "veilig" is...

ik had meer gedacht aan een setje veren , had overlaatst iets gelezen over bilstein dempers en eibach veren ?

Veren inkorten zou ik inderdaad afraden.

Over Bilstein dempers en Eibach veren van een Rekord C heb ik nog nooit gehoord, wil dat natuurlijk niet zeggen dat ze niet bestaan.

Veren inkorten zou ik inderdaad afraden.

Over Bilstein dempers en Eibach veren van een Rekord C heb ik nog nooit gehoord, wil dat natuurlijk niet zeggen dat ze niet bestaan.

@RISL wrote:Veren inkorten zou ik inderdaad afraden.

rode koni's zou ook gaan ?

@RISL wrote:Veren inkorten zou ik inderdaad afraden.

rode koni's zou ook gaan ?

Ik durf het niet te zeggen, ben niet zo bekend met een C Rekord.Wist alleen van Fearless dat zijn C Rekord wel lager ligt (en koplampen uit een Ford Capri heefT).

Terug
Naar boven