S Sandra. Komt weleens kijken 28 mrt 2012 #1 Beste forumleden, Mijn vriend (Twanni) en ik , gaan de rekord c sedan van '70 -'71 opmaken. We gaan hem eerst strippen, dan opmaken en ineen zetten. Tips zijn altijd welkom! :thumbup Hier enkele foto's van de wagen ; xx Sandra
Beste forumleden, Mijn vriend (Twanni) en ik , gaan de rekord c sedan van '70 -'71 opmaken. We gaan hem eerst strippen, dan opmaken en ineen zetten. Tips zijn altijd welkom! :thumbup Hier enkele foto's van de wagen ; xx Sandra
S Sandra. Komt weleens kijken 28 mrt 2012 #2 Vorig weekend hebben we alle zetels eruit gehaald , enkele :kewlpics
S Sandra. Komt weleens kijken 28 mrt 2012 #3 Vorig weekend hebben we alle zetels eruit gehaald , enkele :kewlpics
S Sandra. Komt weleens kijken 28 mrt 2012 #4 Dankjewel , het zal wel een restauratie zijn van lange duur maar we zien het helemaal zitten! :thumb
S Sandra. Komt weleens kijken 28 mrt 2012 #5 Dankjewel , het zal wel een restauratie zijn van lange duur maar we zien het helemaal zitten! :thumb
B benneken Lid 29 mrt 2012 #6 Mooie wagen voor een projectje ben zelf ook bezig met het opknappen van een opel rekord d coupe Good luck! :thumb
Mooie wagen voor een projectje ben zelf ook bezig met het opknappen van een opel rekord d coupe Good luck! :thumb
B benneken Lid 29 mrt 2012 #7 Mooie wagen voor een projectje ben zelf ook bezig met het opknappen van een opel rekord d coupe Good luck! :thumb
Mooie wagen voor een projectje ben zelf ook bezig met het opknappen van een opel rekord d coupe Good luck! :thumb
B bastiaan1981 Komt hier geregeld 29 mrt 2012 #8 goed bezig :thumb gaat weer een mooie rekord worden denk ik
B bastiaan1981 Komt hier geregeld 29 mrt 2012 #9 goed bezig :thumb gaat weer een mooie rekord worden denk ik
S Sandra. Komt weleens kijken 29 mrt 2012 #10 Dankjewel! Het is ook de perfecte wagen om iets van te leren hé , bv. van het blok ofzo ... We zien het volledig zitten
Dankjewel! Het is ook de perfecte wagen om iets van te leren hé , bv. van het blok ofzo ... We zien het volledig zitten
S Sandra. Komt weleens kijken 29 mrt 2012 #11 Dankjewel! Het is ook de perfecte wagen om iets van te leren hé , bv. van het blok ofzo ... We zien het volledig zitten
Dankjewel! Het is ook de perfecte wagen om iets van te leren hé , bv. van het blok ofzo ... We zien het volledig zitten
T Twanni Komt weleens kijken 29 mrt 2012 #12 jep , eerst nog enkele dinge zelf aanschaffe en we kunnen er volop tegenaan :thumb zo zalig als je het met z'n 2 kan doen :wub
jep , eerst nog enkele dinge zelf aanschaffe en we kunnen er volop tegenaan :thumb zo zalig als je het met z'n 2 kan doen :wub
T Twanni Komt weleens kijken 29 mrt 2012 #13 jep , eerst nog enkele dinge zelf aanschaffe en we kunnen er volop tegenaan :thumb zo zalig als je het met z'n 2 kan doen :wub
jep , eerst nog enkele dinge zelf aanschaffe en we kunnen er volop tegenaan :thumb zo zalig als je het met z'n 2 kan doen :wub
T Twanni Komt weleens kijken 29 mrt 2012 #14 @helmer opelfan wrote:Dingen aanschaffe, zo zalig als je het met z'n 2 kan doen? Ow sorry ik snap het dingen voor de auto aanschaffe en dan zalig met z'n 2en opknappen :lol: :jerry -offtopic Tis een mooie auto en ook makkelijk om aan te werken. Geen ingewikkelde techniek of electronica :thumb jij zit toch ook altijd met dezelfde gedachten he haha
@helmer opelfan wrote:Dingen aanschaffe, zo zalig als je het met z'n 2 kan doen? Ow sorry ik snap het dingen voor de auto aanschaffe en dan zalig met z'n 2en opknappen :lol: :jerry -offtopic Tis een mooie auto en ook makkelijk om aan te werken. Geen ingewikkelde techniek of electronica :thumb jij zit toch ook altijd met dezelfde gedachten he haha
T Twanni Komt weleens kijken 29 mrt 2012 #15 @helmer opelfan wrote:Dingen aanschaffe, zo zalig als je het met z'n 2 kan doen? Ow sorry ik snap het dingen voor de auto aanschaffe en dan zalig met z'n 2en opknappen :lol: :jerry -offtopic Tis een mooie auto en ook makkelijk om aan te werken. Geen ingewikkelde techniek of electronica :thumb jij zit toch ook altijd met dezelfde gedachten he haha
@helmer opelfan wrote:Dingen aanschaffe, zo zalig als je het met z'n 2 kan doen? Ow sorry ik snap het dingen voor de auto aanschaffe en dan zalig met z'n 2en opknappen :lol: :jerry -offtopic Tis een mooie auto en ook makkelijk om aan te werken. Geen ingewikkelde techniek of electronica :thumb jij zit toch ook altijd met dezelfde gedachten he haha
I icecold Post best veel 29 mrt 2012 #16 benieuwd naar de vorderingen aan dit project en blij dat er weer een rekord gered is
I icecold Post best veel 29 mrt 2012 #17 benieuwd naar de vorderingen aan dit project en blij dat er weer een rekord gered is
R RISL Forumbewoner 30 mrt 2012 #18 Ik ga dit project ook helemaal volgen. Wel veel roest op de wagen zo te zien?
R RISL Forumbewoner 30 mrt 2012 #19 Ik ga dit project ook helemaal volgen. Wel veel roest op de wagen zo te zien?
S Sandra. Komt weleens kijken 30 mrt 2012 #20 Ja hij is op sommige plaatsen door geroest hoor , dus daar gaan we nog wel wat pret aan beleven haha ..
Ja hij is op sommige plaatsen door geroest hoor , dus daar gaan we nog wel wat pret aan beleven haha ..