A astra GT Post best veel 18 sep 2011 #41 dit weekend blok uitmekaar gehaald, nog steeds vast :argue dus v/d week ff blok takel bij me maat ophalen en blok d'r uit. en een andere d'r weer terug in. nu kan ik aan een 2.0s komen, moet ik dit op kenteken laten veranderen ( is nu 1.9s )??? mvg johan
dit weekend blok uitmekaar gehaald, nog steeds vast :argue dus v/d week ff blok takel bij me maat ophalen en blok d'r uit. en een andere d'r weer terug in. nu kan ik aan een 2.0s komen, moet ik dit op kenteken laten veranderen ( is nu 1.9s )??? mvg johan
F fluks Komt hier geregeld 18 sep 2011 #42 zolang je niet meer als 40 % vermogens winst hoeft het toch niet?
F fluks Komt hier geregeld 18 sep 2011 #43 zolang je niet meer als 40 % vermogens winst hoeft het toch niet?
B bananenbennie Komt weleens kijken 19 sep 2011 #44 das mooi klote heb je je hele blok strak gemaakt loopt ie in de soep :thumbdown
B bananenbennie Komt weleens kijken 19 sep 2011 #45 das mooi klote heb je je hele blok strak gemaakt loopt ie in de soep :thumbdown
A astra GT Post best veel 24 sep 2011 #46 hebben v/d week een 2.0s blok op kunnen halen bij een forumlid ( noel bedankt :duim: ) het oude blok d'r uit gehaald, een aantal delen over gezet en toen de 2liter d'r in. de boel aangesloten nieuwe sapjes d'r in...... en er zit weer leven in de rekord :thumb :thumb nu nog een paar kleine dingetjes doen met electra e.d. en dan maandag voor de apk.... en dan lekker rije met dien wage.... @bananenbennie is idd wel balen maja shit happens, ga dit blok v/d zomer ook weer lekker fris maken, maar eerst wat km draaien om te zien hoe het blok loopt. groeten johan
hebben v/d week een 2.0s blok op kunnen halen bij een forumlid ( noel bedankt :duim: ) het oude blok d'r uit gehaald, een aantal delen over gezet en toen de 2liter d'r in. de boel aangesloten nieuwe sapjes d'r in...... en er zit weer leven in de rekord :thumb :thumb nu nog een paar kleine dingetjes doen met electra e.d. en dan maandag voor de apk.... en dan lekker rije met dien wage.... @bananenbennie is idd wel balen maja shit happens, ga dit blok v/d zomer ook weer lekker fris maken, maar eerst wat km draaien om te zien hoe het blok loopt. groeten johan
A astra GT Post best veel 24 sep 2011 #47 hebben v/d week een 2.0s blok op kunnen halen bij een forumlid ( noel bedankt :duim: ) het oude blok d'r uit gehaald, een aantal delen over gezet en toen de 2liter d'r in. de boel aangesloten nieuwe sapjes d'r in...... en er zit weer leven in de rekord :thumb :thumb nu nog een paar kleine dingetjes doen met electra e.d. en dan maandag voor de apk.... en dan lekker rije met dien wage.... @bananenbennie is idd wel balen maja shit happens, ga dit blok v/d zomer ook weer lekker fris maken, maar eerst wat km draaien om te zien hoe het blok loopt. groeten johan
hebben v/d week een 2.0s blok op kunnen halen bij een forumlid ( noel bedankt :duim: ) het oude blok d'r uit gehaald, een aantal delen over gezet en toen de 2liter d'r in. de boel aangesloten nieuwe sapjes d'r in...... en er zit weer leven in de rekord :thumb :thumb nu nog een paar kleine dingetjes doen met electra e.d. en dan maandag voor de apk.... en dan lekker rije met dien wage.... @bananenbennie is idd wel balen maja shit happens, ga dit blok v/d zomer ook weer lekker fris maken, maar eerst wat km draaien om te zien hoe het blok loopt. groeten johan
A astra GT Post best veel 12 okt 2011 #48 jawel, na nog enige problemen is ie gisteren eindelijk weer apk gekeurd mogen we weer lekker twee jaartjes rond toeren en nu die technisch weer op orde is, beginnen met de rest aan te pakken. groeten
jawel, na nog enige problemen is ie gisteren eindelijk weer apk gekeurd mogen we weer lekker twee jaartjes rond toeren en nu die technisch weer op orde is, beginnen met de rest aan te pakken. groeten
A astra GT Post best veel 12 okt 2011 #49 jawel, na nog enige problemen is ie gisteren eindelijk weer apk gekeurd mogen we weer lekker twee jaartjes rond toeren en nu die technisch weer op orde is, beginnen met de rest aan te pakken. groeten
jawel, na nog enige problemen is ie gisteren eindelijk weer apk gekeurd mogen we weer lekker twee jaartjes rond toeren en nu die technisch weer op orde is, beginnen met de rest aan te pakken. groeten