J jblfreak Hoort bij de inboedel 20 nov 2010 #41 mijne liggen uit elkaar en zijn niet compleet aansluiten is geen probleem hoor is zo gedan man half uur dan loopt ie hahaha
mijne liggen uit elkaar en zijn niet compleet aansluiten is geen probleem hoor is zo gedan man half uur dan loopt ie hahaha
B bossy Lid 25 nov 2010 #42 dat is geweldig nieuws om te horen super bedankt voor het uitzoeken anders had ik hem eerst op kenteken snel moeten zetten daarna weer uit elkaar om alles goed en na me zin te maken beetje om gedraaide wereld:thumbdown maar gelukkig kan ik rustig aan gaan opbouwen :thumbup
dat is geweldig nieuws om te horen super bedankt voor het uitzoeken anders had ik hem eerst op kenteken snel moeten zetten daarna weer uit elkaar om alles goed en na me zin te maken beetje om gedraaide wereld:thumbdown maar gelukkig kan ik rustig aan gaan opbouwen :thumbup
B bossy Lid 25 nov 2010 #45 dat is geweldig nieuws om te horen super bedankt voor het uitzoeken anders had ik hem eerst op kenteken snel moeten zetten daarna weer uit elkaar om alles goed en na me zin te maken beetje om gedraaide wereld:thumbdown maar gelukkig kan ik rustig aan gaan opbouwen :thumbup
dat is geweldig nieuws om te horen super bedankt voor het uitzoeken anders had ik hem eerst op kenteken snel moeten zetten daarna weer uit elkaar om alles goed en na me zin te maken beetje om gedraaide wereld:thumbdown maar gelukkig kan ik rustig aan gaan opbouwen :thumbup
V vincent23 Loopt hier de deur plat 11 dec 2010 #46 Hah ben er zelf ook heel blij mee :thumbup:thumbup gr Vinc
V vincent23 Loopt hier de deur plat 11 dec 2010 #50 Hah ben er zelf ook heel blij mee :thumbup:thumbup gr Vinc