R royv10 Komt weleens kijken 21 okt 2011 #61 c20let is toch inprincipe het zelfde als z20let dat maakt nix uit hij past gewoon
R royv10 Komt weleens kijken 23 okt 2011 #64 komt helemaal goed dan mooie is ook dat je er alles voor heb stuggere veren, spacertjes en revisie kitjes
komt helemaal goed dan mooie is ook dat je er alles voor heb stuggere veren, spacertjes en revisie kitjes
R royv10 Komt weleens kijken 23 okt 2011 #65 komt helemaal goed dan mooie is ook dat je er alles voor heb stuggere veren, spacertjes en revisie kitjes
komt helemaal goed dan mooie is ook dat je er alles voor heb stuggere veren, spacertjes en revisie kitjes
B belgium turbo Komt hier geregeld 23 okt 2011 #66 Denk dat ik meteen een setje veren en een revisie setje bij bestel . Kan het maar in huis hebben en kost toch niet zoveel .
Denk dat ik meteen een setje veren en een revisie setje bij bestel . Kan het maar in huis hebben en kost toch niet zoveel .
B belgium turbo Komt hier geregeld 23 okt 2011 #67 Denk dat ik meteen een setje veren en een revisie setje bij bestel . Kan het maar in huis hebben en kost toch niet zoveel .
Denk dat ik meteen een setje veren en een revisie setje bij bestel . Kan het maar in huis hebben en kost toch niet zoveel .
R royv10 Komt weleens kijken 23 okt 2011 #68 ja dat is waar de prijs is zeker niet veel revisie setje zal je nou heel lang niet nodig hebben hoor maja je kan t maar hebben liggen haha
ja dat is waar de prijs is zeker niet veel revisie setje zal je nou heel lang niet nodig hebben hoor maja je kan t maar hebben liggen haha
R royv10 Komt weleens kijken 23 okt 2011 #69 ja dat is waar de prijs is zeker niet veel revisie setje zal je nou heel lang niet nodig hebben hoor maja je kan t maar hebben liggen haha
ja dat is waar de prijs is zeker niet veel revisie setje zal je nou heel lang niet nodig hebben hoor maja je kan t maar hebben liggen haha
B belgium turbo Komt hier geregeld 5 nov 2011 #70 Zo de turbo blanking plate en de Forge dumpvalve zijn besteld . Nu nog enkel wachten tot ik ze thuis heb ontvangen , dan monteren en een filmpje maken
Zo de turbo blanking plate en de Forge dumpvalve zijn besteld . Nu nog enkel wachten tot ik ze thuis heb ontvangen , dan monteren en een filmpje maken
B belgium turbo Komt hier geregeld 5 nov 2011 #71 Zo de turbo blanking plate en de Forge dumpvalve zijn besteld . Nu nog enkel wachten tot ik ze thuis heb ontvangen , dan monteren en een filmpje maken
Zo de turbo blanking plate en de Forge dumpvalve zijn besteld . Nu nog enkel wachten tot ik ze thuis heb ontvangen , dan monteren en een filmpje maken