T tigo Lid 2 dec 2012 #1 Gisteren een Opel dealer aan de telefoon om een afspraak met mij te maken voor een Recall actie. Iets met de bevestiging van de stoelen (?), en dat na 18 jaar..... :shock: Wie weet hier wat meer over?
Gisteren een Opel dealer aan de telefoon om een afspraak met mij te maken voor een Recall actie. Iets met de bevestiging van de stoelen (?), en dat na 18 jaar..... :shock: Wie weet hier wat meer over?
T trashmetal Forumbewoner 2 dec 2012 #2 Bevestiging van de stoelen zit het zelfde als de corsa b gaan ze die nu dan ook terugroepen :jerry volgens mij een broodje aap verhaal
Bevestiging van de stoelen zit het zelfde als de corsa b gaan ze die nu dan ook terugroepen :jerry volgens mij een broodje aap verhaal
A Andreas.Berger Loopt hier de deur plat 2 dec 2012 #4 Vorige week net een set kuipstoelen uit de corsa gehaald, zaten toch wel degelijk bevestigt :vertag
wim-v6 Forumbewoner 2 dec 2012 #5 haha, die kleredingen zitten vaak Zeker GOED vast. regelmatig deze bouten afgebroken.. Willem
D david verburg Komt hier geregeld 2 dec 2012 #6 Klopt wel hoor jaar of 7 geleden had ik ook een tigra En kreeg toen ook een oproep voor de stoelen.
A Andreas.Berger Loopt hier de deur plat 3 dec 2012 #7 dan zou ik deze brief ook moeten krijgen, kunnen ze me die bouten meteen mee geven :jerry
M Maus010 Komt weleens kijken 3 dec 2012 #8 Inderdaad. Jaren geleden ook deze oproep ontvangen. Gewoon ff langs gaan en laten aanpassen. Kost je niets.......alleen tijd.
Inderdaad. Jaren geleden ook deze oproep ontvangen. Gewoon ff langs gaan en laten aanpassen. Kost je niets.......alleen tijd.
A Andre_Ede Hoort bij de inboedel 3 dec 2012 #9 De recall voor de stoelen was in 2001, komt die mooi laat mee. Op het moment alleen voor de Insignia een recall https://terugroepregister.rdw.nl/Pages/Terugroepregister.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
De recall voor de stoelen was in 2001, komt die mooi laat mee. Op het moment alleen voor de Insignia een recall https://terugroepregister.rdw.nl/Pages/Terugroepregister.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
T tigo Lid 3 dec 2012 #10 @Maus010 wrote:Inderdaad. Jaren geleden ook deze oproep ontvangen. Gewoon ff langs gaan en laten aanpassen. Kost je niets.......alleen tijd. Wat is/was het probleem?
@Maus010 wrote:Inderdaad. Jaren geleden ook deze oproep ontvangen. Gewoon ff langs gaan en laten aanpassen. Kost je niets.......alleen tijd. Wat is/was het probleem?