Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@Mr.F wrote:oohw valt mee dan, hij ziet er nog goed uit :thumb
ja hij was wel rot op de chassis balken., mja dat heeft bijna elke corsa, veerschotels nog goed en klein gaatje bij de wielkast, maar dat mag voor de apk
@Mr.F wrote:oohw valt mee dan, hij ziet er nog goed uit :thumb
ja hij was wel rot op de chassis balken., mja dat heeft bijna elke corsa, veerschotels nog goed en klein gaatje bij de wielkast, maar dat mag voor de apk
@Vannos wrote:heb je ook een foto hoe het er uit ziet als het donker is ?
misschien nog niet zo,n slecht idee heb voor de zekerheid 2 lampjes besteld.
toevallig nog zo,n houdertje over voor het lampje
en inderdaad 1 lampje is te weinig voor heel een paneel
Nee ! maar die zal ik wel even maken voor je :thumb
Ziet er niet verkeerd uit die witte achtergrond verlichting van de tellerunit ! zijn er veel die van die blauwe VW look troep erin zetten.. verschrikkelijk vind ik dat.. dit ziet er goed uit :thumb
@Vannos wrote:heb je ook een foto hoe het er uit ziet als het donker is ?
misschien nog niet zo,n slecht idee heb voor de zekerheid 2 lampjes besteld.
toevallig nog zo,n houdertje over voor het lampje
en inderdaad 1 lampje is te weinig voor heel een paneel
Nee ! maar die zal ik wel even maken voor je :thumb
Ziet er niet verkeerd uit die witte achtergrond verlichting van de tellerunit ! zijn er veel die van die blauwe VW look troep erin zetten.. verschrikkelijk vind ik dat.. dit ziet er goed uit :thumb
Vandaag poets machine gearriveerd. Strax eens wat proberen op de calibra, toekomstige planning is wel om de wagen opnieuw te voorzien van een nieuw kleurtje. voorlopig even vooruit met wat er nu op zit
Vandaag poets machine gearriveerd. Strax eens wat proberen op de calibra, toekomstige planning is wel om de wagen opnieuw te voorzien van een nieuw kleurtje. voorlopig even vooruit met wat er nu op zit
Zoals topic titel al zegt, Gaat er nou R12 of 134a vloeistof in het airco systeem. Autodata zegt R12 ( for later models r134a ) kan geen sticker meer onder de motorkap terug vinden,
calibra is van 1994, iemand een idee ?
er zit een lek in het systeem, wil het wel oplossen maar als er R12 in moet dan gaat het spulletje er mooi af
Zoals topic titel al zegt, Gaat er nou R12 of 134a vloeistof in het airco systeem. Autodata zegt R12 ( for later models r134a ) kan geen sticker meer onder de motorkap terug vinden,
calibra is van 1994, iemand een idee ?
er zit een lek in het systeem, wil het wel oplossen maar als er R12 in moet dan gaat het spulletje er mooi af