J JJ- Post best veel 27 sep 2013 #4.721 @teungts wrote:9- omdat ik er niet bij was :jerry Thanks I guess ;p 8+
K KadAstra-EF Forumbewoner 1 okt 2013 #4.728 Heel mooi, de Erasmusbrug daarachter en de skyline van Rotterdam gewoon een 10 Rik
B brobbel1 Loopt hier de deur plat 14 okt 2013 #4.730 lol heb wat probs met de avatar krijg er geen grotere op. ook een f en mooie kleur 8
K KadAstra-EF Forumbewoner 15 okt 2013 #4.731 Je kunt de avatar afmetingen wijzigen in je profiel. Anders kan het wel met Windows Paint. (hellen/uitrekken) Dan uploalden en de link in het juiste vakje zetten. Er is ook een handleiding hiervan: viewforum.php?f=162 Ik geef even geen cijfer omdat ik bijna niks zie king: Rik
Je kunt de avatar afmetingen wijzigen in je profiel. Anders kan het wel met Windows Paint. (hellen/uitrekken) Dan uploalden en de link in het juiste vakje zetten. Er is ook een handleiding hiervan: viewforum.php?f=162 Ik geef even geen cijfer omdat ik bijna niks zie king: Rik
S soepkiepe Forumbewoner 15 okt 2013 #4.732 7.5 als ie gepoetst was was het een hoger cijfer hahaha :jerry
K KadAstra-EF Forumbewoner 15 okt 2013 #4.733 Godsamme, toen had ik hem net schoongemaakt man :swear Maar jij een 9 voor je natuurlijke omgeving met je D :wub Rik
Godsamme, toen had ik hem net schoongemaakt man :swear Maar jij een 9 voor je natuurlijke omgeving met je D :wub Rik
S soepkiepe Forumbewoner 25 okt 2013 #4.738 geeft dat zulke vlekken? snap wel dat het van het licht komt, vind het gewoon zonde van de foto je heb een zwarte auto, niet 1 met blauwe vlekken toch?
geeft dat zulke vlekken? snap wel dat het van het licht komt, vind het gewoon zonde van de foto je heb een zwarte auto, niet 1 met blauwe vlekken toch?