D Darkspy Post best veel 19 mrt 2012 #3.841 8 :thumb Ben ook de man met hoge cijfers haha :wors Maar was ook mooie foto ! net als deze die ik nu rate.
8 :thumb Ben ook de man met hoge cijfers haha :wors Maar was ook mooie foto ! net als deze die ik nu rate.
T TWA Hoort bij de inboedel 20 mrt 2012 #3.843 7.5 Mooie lampen, beetje breeeeeede foto :shock: Greetz Emiel
S soepkiepe Forumbewoner 20 mrt 2012 #3.846 8.5 voor onze turbo met zijn lange tenen hahahaha :jerry ff over dat brede van mijn auto, vond het zelf eigenlijk wel grappig staan. maar als je ff op het plaatje gaat staan, en linkermuisknop en dan afbeelding bekijken, dan zie je hoe hij echt is. lampen staan mooi, maar gaan er weer uit, donkere richtingaanwijzers heb ik net vandaga binnen gekregen de koplampen moeten nog ff geduld hebben
8.5 voor onze turbo met zijn lange tenen hahahaha :jerry ff over dat brede van mijn auto, vond het zelf eigenlijk wel grappig staan. maar als je ff op het plaatje gaat staan, en linkermuisknop en dan afbeelding bekijken, dan zie je hoe hij echt is. lampen staan mooi, maar gaan er weer uit, donkere richtingaanwijzers heb ik net vandaga binnen gekregen de koplampen moeten nog ff geduld hebben
K KadAstra-EF Forumbewoner 21 mrt 2012 #3.848 Nog 1 maand, dan sta ik daar ook met mn F haha. Maar een 9 altijd. Rik
A astraTD Forumbewoner 21 mrt 2012 #3.849 Jaja haha, blijf benieuwd wie eerder de 5ton heeft. :jerry Je midden bumper met bumperspray inspuiten, ziet die er stukken beter uit 8 :thumb
Jaja haha, blijf benieuwd wie eerder de 5ton heeft. :jerry Je midden bumper met bumperspray inspuiten, ziet die er stukken beter uit 8 :thumb
K KadAstra-EF Forumbewoner 21 mrt 2012 #3.850 Nee, dat doen we niet, anders lopen de kleur van de stootstrips niet door. Jij weer een 9. Rik
A astraTD Forumbewoner 21 mrt 2012 #3.851 Spuit je die toch ook in :shock: Plus de handgrepen, ziet er dan stuk aangenamer uit. 8
T trashmetal Forumbewoner 23 mrt 2012 #3.852 Moet toch zeggen dat rik een meester is in smoesjes verzinnen een 8,5 voor mr F :thumbup
K KadAstra-EF Forumbewoner 23 mrt 2012 #3.853 Ja, weer een 10 !!! Erg mooie Avatar :thumbup :thumbup Trashmetal: ik ben een meester ja, over mn E en F :jerry Rik
Ja, weer een 10 !!! Erg mooie Avatar :thumbup :thumbup Trashmetal: ik ben een meester ja, over mn E en F :jerry Rik
K KadAstra-EF Forumbewoner 24 mrt 2012 #3.855 Haha, dan kom ik maar niet :jerry een 9 voor de 9e keer ! Rik
B BlueAstraG Loopt hier de deur plat 24 mrt 2012 #3.856 Een dikke 10 voor jullie allemaal! Omdat ik in een goede bui ben :thumb
K KadAstra-EF Forumbewoner 25 mrt 2012 #3.859 mooie foto, altijd goed voor een 8,5. Maar die velgenkleur van de G, brrrrrrrrrrrrrrrrr. Rik