S soepkiepe Forumbewoner 3 mrt 2012 #3.763 vertaling nodig :???: ik mis bij jou een paar kleine dingen donkere achterlichten en andere wieltjes kom nou niet dat je auto standaard moet blijven, die spoilers zijn ook niet fabriek af trouwens, dat kunststof van je bumper kun je weer mooi krijgen door er ff met een verfbrander over te gaan 7.5 weer
vertaling nodig :???: ik mis bij jou een paar kleine dingen donkere achterlichten en andere wieltjes kom nou niet dat je auto standaard moet blijven, die spoilers zijn ook niet fabriek af trouwens, dat kunststof van je bumper kun je weer mooi krijgen door er ff met een verfbrander over te gaan 7.5 weer
K KadAstra-EF Forumbewoner 3 mrt 2012 #3.768 @soepkiepe wrote:vertaling nodig :???: ik mis bij jou een paar kleine dingen donkere achterlichten en andere wieltjes kom nou niet dat je auto standaard moet blijven, die spoilers zijn ook niet fabriek af trouwens, dat kunststof van je bumper kun je weer mooi krijgen door er ff met een verfbrander over te gaan 7.5 weer Vertaling: Heeft er iemand in je auto gepoept ? Dit omdat ALLE portieren open staan :jerry Maar weer gewoon een 10 voor de fijne gast hierboven :thumbup Rik
@soepkiepe wrote:vertaling nodig :???: ik mis bij jou een paar kleine dingen donkere achterlichten en andere wieltjes kom nou niet dat je auto standaard moet blijven, die spoilers zijn ook niet fabriek af trouwens, dat kunststof van je bumper kun je weer mooi krijgen door er ff met een verfbrander over te gaan 7.5 weer Vertaling: Heeft er iemand in je auto gepoept ? Dit omdat ALLE portieren open staan :jerry Maar weer gewoon een 10 voor de fijne gast hierboven :thumbup Rik
T trashmetal Forumbewoner 4 mrt 2012 #3.775 2x zelfs tenminste de gls is niet echt mijn maar is wel mn kindje hahaha weer dikke 8 voor jou! wanneer komen de f2 achterlichtkapjes?
2x zelfs tenminste de gls is niet echt mijn maar is wel mn kindje hahaha weer dikke 8 voor jou! wanneer komen de f2 achterlichtkapjes?
K KadAstra-EF Forumbewoner 4 mrt 2012 #3.776 Je bedoelt booskijkers op de achterlichten ? 10 voor je collectie ! Rik
T trashmetal Forumbewoner 4 mrt 2012 #3.777 Ik bedoel gewoon f2 achterlichten, ik had de kapjes gratis had er bij aanschaf ook zelfde als jouw op maar vind dit veeeeeeeeeeel beter staan bij E-266 king: Dikke 8 voor jou!
Ik bedoel gewoon f2 achterlichten, ik had de kapjes gratis had er bij aanschaf ook zelfde als jouw op maar vind dit veeeeeeeeeeel beter staan bij E-266 king: Dikke 8 voor jou!
S soepkiepe Forumbewoner 4 mrt 2012 #3.778 dat zei ik ook al, dat ik de donkere achterlichten miste bij rik kreeg als antwoord dat hij dat niet wou omdat hij wel gezien wou worden maar denk dat hij dacht ik echt zwart bedoelde dit bedoelde ik dus rik :jerry 9.5 voor mario
dat zei ik ook al, dat ik de donkere achterlichten miste bij rik kreeg als antwoord dat hij dat niet wou omdat hij wel gezien wou worden maar denk dat hij dacht ik echt zwart bedoelde dit bedoelde ik dus rik :jerry 9.5 voor mario
T trashmetal Forumbewoner 4 mrt 2012 #3.779 Indd maar mn sportive moet maar een vleugje gsi hebben en geen gsi worden een 8,5 voor deze fjes met sfeervol decor :jerry
Indd maar mn sportive moet maar een vleugje gsi hebben en geen gsi worden een 8,5 voor deze fjes met sfeervol decor :jerry
K KadAstra-EF Forumbewoner 4 mrt 2012 #3.780 oke oke medeforummers, ik ga er even naar kijken binnenkort. jij houd een 10. Rik