K KadAstra-EF Forumbewoner 29 feb 2012 #3.723 8 Rik PS: de avatar van Yiasya is best leuk, ook een 8.
S soepkiepe Forumbewoner 29 feb 2012 #3.726 8 terug, waarom zo snel weer ik? intussen dat jij mij een cijfer gaf heb ik mijne veranderd :jerry moet alleen ff pixels aanpassen
8 terug, waarom zo snel weer ik? intussen dat jij mij een cijfer gaf heb ik mijne veranderd :jerry moet alleen ff pixels aanpassen
S soepkiepe Forumbewoner 29 feb 2012 #3.728 uhhh rijdend? :hmmz wat heb ik anders aan me garage haha heel officieel hoort het niet te kunnen, stond zo leuk paaltje :???: soms wel makkelijk als je zelf stratenmaker bent geweest haha. heb me schuttings door middel van een paar schanieren en een paar oude winkelwagen wieletjes zo gemaakt dat ik ze kan open draaien ideaal nu alleen nog een grote garage zien te vinden, want 2.70 bij 5 is echt te klein hoor! kan net langs de auto lopen haha! en weer een 8.
uhhh rijdend? :hmmz wat heb ik anders aan me garage haha heel officieel hoort het niet te kunnen, stond zo leuk paaltje :???: soms wel makkelijk als je zelf stratenmaker bent geweest haha. heb me schuttings door middel van een paar schanieren en een paar oude winkelwagen wieletjes zo gemaakt dat ik ze kan open draaien ideaal nu alleen nog een grote garage zien te vinden, want 2.70 bij 5 is echt te klein hoor! kan net langs de auto lopen haha! en weer een 8.
K KadAstra-EF Forumbewoner 29 feb 2012 #3.729 9,6 voor de diepte in je avatar, alleen zie ik de andere minder goed :cry Rik
K KadAstra-EF Forumbewoner 29 feb 2012 #3.733 Pffff, mn spatlappen zijn al meer waard dan de 8,5 :jerry Rik Jij weer een 1.0
A astraTD Forumbewoner 29 feb 2012 #3.734 Wat me opvalt, wij ( ik, Rik, Stefan) zijn bijna altijd te enige wat elkaar cijfers geven :jerry
K KadAstra-EF Forumbewoner 29 feb 2012 #3.735 nee joh ! die 10 was voor AstraTD, jij hebt een 9,5 hoor ! Rik
A astraTD Forumbewoner 29 feb 2012 #3.737 Oh ja dat klopt haha, waar zijn ze nou haha. 9 Rik :thumbup
A astraTD Forumbewoner 29 feb 2012 #3.738 Best wel :hmmz We houden tenminste wel leven in dit topic :jerry 9 :thumbup
S soepkiepe Forumbewoner 1 mrt 2012 #3.739 pff jeeezusssss trieste mensen zeg gaan ze in dit topic lopen spammen haha 7.5 kom op met die wielen astratd
pff jeeezusssss trieste mensen zeg gaan ze in dit topic lopen spammen haha 7.5 kom op met die wielen astratd