S soepkiepe Forumbewoner 27 jan 2012 #3.621 als je weer in die kerk ben, neem ff een ketting zaag mee en haal die boom ff weg, die verpest mijn uitzicht!!! 7.5 voor jou kerel
als je weer in die kerk ben, neem ff een ketting zaag mee en haal die boom ff weg, die verpest mijn uitzicht!!! 7.5 voor jou kerel
A astraTD Forumbewoner 28 jan 2012 #3.627 Zie niet graag een astra op een aanhangwagen staan :shock: Maar vind hem wel stoer zonder putdeksels, een 8,5 :thumbup
Zie niet graag een astra op een aanhangwagen staan :shock: Maar vind hem wel stoer zonder putdeksels, een 8,5 :thumbup
T thomas-opc Komt weleens kijken 28 jan 2012 #3.628 @astraTD wrote:Ja jij moet ook cijfers geven. :jerry opnieuw 9 haha. ruige 8 voor het propere interieur :thumbup
@astraTD wrote:Ja jij moet ook cijfers geven. :jerry opnieuw 9 haha. ruige 8 voor het propere interieur :thumbup
T thomas-opc Komt weleens kijken 28 jan 2012 #3.629 @KadAstra-EF wrote:9 Rik niets mooier dan een mooie toren in het bos 8
T thomas-opc Komt weleens kijken 28 jan 2012 #3.630 @Mr.F wrote:8 wel wat rare avatar een opel op een autoambulance? toch een leuke 7 :thumb
S soepkiepe Forumbewoner 29 jan 2012 #3.635 @astraTD wrote:8 voor de gt :thumbup hoe zie jij dat dat een gt is haha 8 voor je interieurtje
A astraTD Forumbewoner 29 jan 2012 #3.637 @soepkiepe wrote:@astraTD wrote:8 voor de gt :thumbup hoe zie jij dat dat een gt is haha 8 voor je interieurtje Herken je topic nog :jerry
@soepkiepe wrote:@astraTD wrote:8 voor de gt :thumbup hoe zie jij dat dat een gt is haha 8 voor je interieurtje Herken je topic nog :jerry
S soepkiepe Forumbewoner 2 feb 2012 #3.639 @DMLB ceo wrote:Soepkiepe zn F verdient een 7 is mijn f niet deze f is dood, was mijn f volgende mag dmlb cijfer geven
@DMLB ceo wrote:Soepkiepe zn F verdient een 7 is mijn f niet deze f is dood, was mijn f volgende mag dmlb cijfer geven