S soepkiepe Forumbewoner 10 jan 2012 #3.563 9. en ik vind je frisbee achterop wel wat hebben hoor vind juist je dak spoiler weer iets minder, ik zal voor de gsi gegaan zijn
9. en ik vind je frisbee achterop wel wat hebben hoor vind juist je dak spoiler weer iets minder, ik zal voor de gsi gegaan zijn
T trashmetal Forumbewoner 10 jan 2012 #3.564 Ik kan het niet hebben als ik een grotere dop zie dan die van mezelf hahahahahaha :jerry Maar toch wel een 8,5
Ik kan het niet hebben als ik een grotere dop zie dan die van mezelf hahahahahaha :jerry Maar toch wel een 8,5
K KadAstra-EF Forumbewoner 10 jan 2012 #3.566 Wasbord, wasrek, dienblad. denk je dat je het gehad hebt komt frisbee er nog bij :swear Leuke forumgasten zijn jullie :swear Jullie zijn gewoon strontjaloers dat ik, JA IK, zo'n ongelofelijk, fantastische, sportieve, grandioze, geile, robuuste spoiler heb en jullie niet. :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry Rik ps: Oh ja, AstraTD, een 8.
Wasbord, wasrek, dienblad. denk je dat je het gehad hebt komt frisbee er nog bij :swear Leuke forumgasten zijn jullie :swear Jullie zijn gewoon strontjaloers dat ik, JA IK, zo'n ongelofelijk, fantastische, sportieve, grandioze, geile, robuuste spoiler heb en jullie niet. :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry Rik ps: Oh ja, AstraTD, een 8.
A astraTD Forumbewoner 10 jan 2012 #3.567 Dient die ook als zitbankje? Eerst een 9 geven en nu een 8 :swear Jij blijft een 9 met je antiroest asssie.
Dient die ook als zitbankje? Eerst een 9 geven en nu een 8 :swear Jij blijft een 9 met je antiroest asssie.
K KadAstra-EF Forumbewoner 10 jan 2012 #3.568 @astraTD wrote:Dient die ook als zitbankje? Eerst een 9 geven en nu een 8 :swear Jij blijft een 9 met je antiroest asssie. Ja, het water zakt weer en dus je cijfer ook :jerry Rik
@astraTD wrote:Dient die ook als zitbankje? Eerst een 9 geven en nu een 8 :swear Jij blijft een 9 met je antiroest asssie. Ja, het water zakt weer en dus je cijfer ook :jerry Rik
K KadAstra-EF Forumbewoner 10 jan 2012 #3.569 @Mr.F wrote:8,5 dan Zeg Rikkie, is die spoiler toevallig niet voor als de accu leeg is en als ze moeten duwen? :hmmz Jij krijgt al helemaal en 1. Rik
@Mr.F wrote:8,5 dan Zeg Rikkie, is die spoiler toevallig niet voor als de accu leeg is en als ze moeten duwen? :hmmz Jij krijgt al helemaal en 1. Rik
S soepkiepe Forumbewoner 10 jan 2012 #3.570 @Mr.F wrote:8,5 dan Zeg Rikkie, is die spoiler toevallig niet voor als de accu leeg is en als ze moeten duwen? :hmmz voor het geval zijn auto wel roest zeker? door de spoiler druk je niet heen, door de roest wel maar ja dat heb ie gelukkig niet veel. 9 voor mr f
@Mr.F wrote:8,5 dan Zeg Rikkie, is die spoiler toevallig niet voor als de accu leeg is en als ze moeten duwen? :hmmz voor het geval zijn auto wel roest zeker? door de spoiler druk je niet heen, door de roest wel maar ja dat heb ie gelukkig niet veel. 9 voor mr f
D dutsel Komt weleens kijken 11 jan 2012 #3.572 een 9 mooie zwarte angel eyes lampen en een mooie zwarte bumper mooie kleuren combinatie zwart met rood
een 9 mooie zwarte angel eyes lampen en een mooie zwarte bumper mooie kleuren combinatie zwart met rood
S soepkiepe Forumbewoner 11 jan 2012 #3.575 8. je zou er trouwens ma zitten, poep je wel in de broek denk ik haha
T trashmetal Forumbewoner 11 jan 2012 #3.576 Ook een 8 voor jou Hey soepkiepe, ze zeggen wel eens rooie kap natte kelder? hoe staat het met de kelder van je astra?? :jerry
Ook een 8 voor jou Hey soepkiepe, ze zeggen wel eens rooie kap natte kelder? hoe staat het met de kelder van je astra?? :jerry
B BlueAstraG Loopt hier de deur plat 11 jan 2012 #3.577 Een 10! Want dat is volgens mij een VW, die daar geschept wordt :ass
B .B4R7. Loopt hier de deur plat 14 nov 2013 #3.579 zal wel zo lijken dan, nu ik de mijne bekijk lijkt het contrast ook erg hoog
H HardcoreHell Loopt hier de deur plat 14 nov 2013 #3.580 Hoe bedoel je, veel contrast? Gewoon een foto genomen op vakantie paar jaar geleden, niet bewerkt. Trouwens, 8 Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Hoe bedoel je, veel contrast? Gewoon een foto genomen op vakantie paar jaar geleden, niet bewerkt. Trouwens, 8 Sent from my GT-I9300 using Tapatalk