K KadAstra-EF Forumbewoner 31 dec 2011 #3.502 Zoek de verschillen tussen Turbootje en Soepkiepe :jerry 8 voor Soepkiepe. Rik
B BlueAstraG Loopt hier de deur plat 31 dec 2011 #3.503 Een dikke 10 jonguh! Nog plannen met je achterbumpert? Meespuiten oid?
K KadAstra-EF Forumbewoner 31 dec 2011 #3.504 @Senatorman wrote:Ben even creatief bezig geweest. Niet met mijn avatar maar met het forumlogo :jerry Haha, kerstmutsje is weer pleites. maare, jij krijgt wel een 9,5 voor je zeer zeldzame auto en omdat je hier haast nooit komt in dit topic :jerry Rik
@Senatorman wrote:Ben even creatief bezig geweest. Niet met mijn avatar maar met het forumlogo :jerry Haha, kerstmutsje is weer pleites. maare, jij krijgt wel een 9,5 voor je zeer zeldzame auto en omdat je hier haast nooit komt in dit topic :jerry Rik
T turbootje Loopt hier de deur plat 31 dec 2011 #3.506 @KadAstra-EF wrote:Zoek de verschillen tussen Turbootje en Soepkiepe :jerry 8 voor Soepkiepe. Rik maak wel ff topic aan :jerry :jerry :jerry
@KadAstra-EF wrote:Zoek de verschillen tussen Turbootje en Soepkiepe :jerry 8 voor Soepkiepe. Rik maak wel ff topic aan :jerry :jerry :jerry
S soepkiepe Forumbewoner 1 jan 2012 #3.507 8.5 mijne maar weer ff aangepast. leek net wat te veel op iemand anders van het forum alleen zijne is mooier :jerry :jerry
8.5 mijne maar weer ff aangepast. leek net wat te veel op iemand anders van het forum alleen zijne is mooier :jerry :jerry
K KadAstra-EF Forumbewoner 31 dec 2011 #3.508 Mr F krijgt weer een 10 van mij want die auto is niet van zijn plaats geweest op die avatar :jerry Rik
Mr F krijgt weer een 10 van mij want die auto is niet van zijn plaats geweest op die avatar :jerry Rik
E Emiel-Manta Hoort bij de inboedel 31 dec 2011 #3.509 een 7 voor de leuke hoek waaruit 'ie genomen is :thumbup
K KadAstra-EF Forumbewoner 31 dec 2011 #3.510 haha, dank je Die van jou ik ook erg origineel een 9 zeer zeker ! Rik
T trashmetal Forumbewoner 1 jan 2012 #3.511 Hey toch de eerste hier 10 voor de black astra zowel binnen als buiten gaaf wagentje
S soepkiepe Forumbewoner 1 jan 2012 #3.514 en weer een astra!! (zegt de ene astra tegen de andere :hmmz ) 8.8
K KadAstra-EF Forumbewoner 1 jan 2012 #3.516 Dat noem ik nou een TURBO :jerry :jerry Prachtig, 2x een 10 (mag dat?) Rik
G Gerrit78 Komt hier geregeld 1 jan 2012 #3.517 Volgens mij heb ik nou officieel het hoogste cijfer voor een avatar ooit :jerry :jerry Vind dit nog steeds je mooiste foto die je gebruikt heb voor je avatar een dikke
Volgens mij heb ik nou officieel het hoogste cijfer voor een avatar ooit :jerry :jerry Vind dit nog steeds je mooiste foto die je gebruikt heb voor je avatar een dikke