H henry.kummeling Komt weleens kijken 2 dec 2011 #3.385 @Haasje17 wrote:eeeh wat is de zwarte balk? een 7 sorry een verkleinings proleem 7,5
T turbootje Loopt hier de deur plat 3 dec 2011 #3.390 @soepkiepe wrote:8.5 komt de bumper nog in kleur? :jerry NOPE !!! @ risl 8.7
S soepkiepe Forumbewoner 3 dec 2011 #3.392 die van hem is mooier ff persoonlijke mening k denk dat als hij er een rieger grill (die ik heb dus) er op zet het nog mooier lijkt. maar dat is mijn mening 7.5 voor de dett
die van hem is mooier ff persoonlijke mening k denk dat als hij er een rieger grill (die ik heb dus) er op zet het nog mooier lijkt. maar dat is mijn mening 7.5 voor de dett
K KadAstra-EF Forumbewoner 4 dec 2011 #3.395 Die Vectra B is van mn pa. Goed gezien hoor !! Mr F krijgt zoals altijd een 9 ! Rik
R RISL Forumbewoner 4 dec 2011 #3.396 En de voorganger van mijn auto (al is eigenlijk de C-Dett Coupé de laatste voorganger van mijn auto). Een 9 voor de F'jes!
En de voorganger van mijn auto (al is eigenlijk de C-Dett Coupé de laatste voorganger van mijn auto). Een 9 voor de F'jes!
G Gerrit78 Komt hier geregeld 4 dec 2011 #3.399 Bedankt :thumb vond hem zelf ook wel leuk. Een strakke Kadett een 9 Als je trouwens ook zo foto van je Kadett of Astra wilt moet je mij maar even een foto sturen. Gerrit
Bedankt :thumb vond hem zelf ook wel leuk. Een strakke Kadett een 9 Als je trouwens ook zo foto van je Kadett of Astra wilt moet je mij maar even een foto sturen. Gerrit
G Gerrit78 Komt hier geregeld 4 dec 2011 #3.400 Heb dit gedaan met Gimp, en ja hoor dat aanbod geldt ook voor jou, stuur maar even een foto dan zal ik vanavond of morgen even kijken moet nu weg. Gerrit
Heb dit gedaan met Gimp, en ja hoor dat aanbod geldt ook voor jou, stuur maar even een foto dan zal ik vanavond of morgen even kijken moet nu weg. Gerrit