F Fct_blondi Komt hier geregeld 16 nov 2011 #3.284 9! ohja, idd trashmetal, mooi gedaan, zelf gemaakt? king:
R RISL Forumbewoner 16 nov 2011 #3.285 9 voor je mooie wielen! De cartoons zoals bij trashmetal zijn gewoon op internet te vinden, typ bij google afbeeldingen gewoon 'astra cartoon' in en je vind er genoeg.
9 voor je mooie wielen! De cartoons zoals bij trashmetal zijn gewoon op internet te vinden, typ bij google afbeeldingen gewoon 'astra cartoon' in en je vind er genoeg.
R RISL Forumbewoner 16 nov 2011 #3.289 Nice krijg je dit keer een 8! Nu die andere koplampen erop en het wordt een 9
S soepkiepe Forumbewoner 9 mrt 2012 #3.292 9, zo stuur wil ik ook haha o ennuhh als dat vlaggetje weg was had je een 10
S soepkiepe Forumbewoner 27 okt 2012 #3.294 9.5, mooie foto van een mooie astra en nee ik ga niet zeiken over die bumper vandaag :jerry :jerry :jerry (doe ik het nu toch eigenlijk weer een beetje he)
9.5, mooie foto van een mooie astra en nee ik ga niet zeiken over die bumper vandaag :jerry :jerry :jerry (doe ik het nu toch eigenlijk weer een beetje he)
K KadAstra-EF Forumbewoner 20 nov 2011 #3.297 Haha, dan ga ik jou na-apen zie ik. andere keer goed ? jij krijgt een 9 voor je plaat ! Rik
R RISL Forumbewoner 21 nov 2011 #3.298 Mooie Dettje hoor! 8,5! Van het weekend mooie foto's van m'n auto gemaakt, zal die straks eens als avatar gebruiken.
Mooie Dettje hoor! 8,5! Van het weekend mooie foto's van m'n auto gemaakt, zal die straks eens als avatar gebruiken.