S soepkiepe Forumbewoner 8 aug 2011 #2.924 en ook hij weer? :jerry nja vond je vorige foto mooier eigenlijk, maar net als hier boven al ergens staat is ie wel heel scherp. 7 dan maar
en ook hij weer? :jerry nja vond je vorige foto mooier eigenlijk, maar net als hier boven al ergens staat is ie wel heel scherp. 7 dan maar
F Fct_blondi Komt hier geregeld 9 aug 2011 #2.926 hier, een nieuwe avatar van drempelvrees!! 2 dikke opels er op, nog beter!! :wors dikke 8
G GTS Power Hoort bij de inboedel 9 aug 2011 #2.929 dikke foto!!! mist nog wel iets :thumb toch een 8 :thumbup
I ICEQUEEN_Manta_Logan Hoort bij de inboedel 9 aug 2011 #2.930 je doelt op een foto van haar :jerry een 8
G GTS Power Hoort bij de inboedel 9 aug 2011 #2.931 @ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:je doelt op een foto van haar :jerry een 8 sssssssssssttt.......... een 7,8 voor jou Mr.F :thumbup
@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:je doelt op een foto van haar :jerry een 8 sssssssssssttt.......... een 7,8 voor jou Mr.F :thumbup
S soepkiepe Forumbewoner 10 aug 2011 #2.932 @KadAstra-EF wrote:Ja, deze is veel mooier ! een 8 ! Rik alleen een beetje blokkirig vind ik, maar snap niet hoe dat kan, via imageshack is ie veel groter maa ook veel strakker :hmmz
@KadAstra-EF wrote:Ja, deze is veel mooier ! een 8 ! Rik alleen een beetje blokkirig vind ik, maar snap niet hoe dat kan, via imageshack is ie veel groter maa ook veel strakker :hmmz
S soepkiepe Forumbewoner 9 aug 2011 #2.936 @drempelvrees wrote:smal gangetje :jerry :jerry :jerry 7,5 heb de schuttings er uit gehaald had aan beide kanten ongeveer 10 cm over dus ruim zat een kadett, beetje klein beetje jammer. 7
@drempelvrees wrote:smal gangetje :jerry :jerry :jerry 7,5 heb de schuttings er uit gehaald had aan beide kanten ongeveer 10 cm over dus ruim zat een kadett, beetje klein beetje jammer. 7
K KadAstra-EF Forumbewoner 10 aug 2011 #2.937 @soepkiepe wrote:@KadAstra-EF wrote:Ja, deze is veel mooier ! een 8 ! Rik alleen een beetje blokkirig vind ik, maar snap niet hoe dat kan, via imageshack is ie veel groter maa ook veel strakker :hmmz Dat is die van mij ook hoor. een 9 voor "Mr F" Rik
@soepkiepe wrote:@KadAstra-EF wrote:Ja, deze is veel mooier ! een 8 ! Rik alleen een beetje blokkirig vind ik, maar snap niet hoe dat kan, via imageshack is ie veel groter maa ook veel strakker :hmmz Dat is die van mij ook hoor. een 9 voor "Mr F" Rik
F Fct_blondi Komt hier geregeld 9 aug 2011 #2.938 hahaha jullie gaan ook maar door he:jerry ook beetje kleine foto van de auto! 7!