O OpelRoos Komt hier geregeld 18 okt 2009 #1.101 Ah ok, mooi vrouwtje hoor! Ben wel benieuwd hoe jij er uit ziet nu! En thanks een 9
S sjouke Hoort bij de inboedel 20 okt 2009 #1.102 wat is der met jouw ava gebeurt dan? ... vreemde sok zo hoor nou vooruit een 6,5
E Emiel-Manta Hoort bij de inboedel 20 okt 2009 #1.104 hahhaa, mooi geknipt & geplakt! een 9,5 :angel
S sjouke Hoort bij de inboedel 21 okt 2009 #1.110 mwoh das beter dan zo'n kort harig ratte koppie maar wederom een 8,5
B biancaatje Loopt hier de deur plat 21 okt 2009 #1.112 mooie auto heb je oop de avatar ghanz :thumbup 8 krijg je van mij
F Fearless Forumbewoner 21 okt 2009 #1.116 Gheheh die avatar ziet ereen stuk beter uit als die grote.... Witte manta neusshot....7....lekker wit ding
Gheheh die avatar ziet ereen stuk beter uit als die grote.... Witte manta neusshot....7....lekker wit ding
V Van het Ende Customs Loopt hier de deur plat 21 okt 2009 #1.117 1-:angel voor die BMW 1. het is geen opel 2. Het is je auto niet meer 3. ... (die weet ik niet) met andere woorden nix tegen BMW of jou, maar zou dan toch een foto van je huidige auto's zien.
1-:angel voor die BMW 1. het is geen opel 2. Het is je auto niet meer 3. ... (die weet ik niet) met andere woorden nix tegen BMW of jou, maar zou dan toch een foto van je huidige auto's zien.
F Fearless Forumbewoner 21 okt 2009 #1.118 En bedankt he.... Was mn lieverd dat ding man...ik voel me gekwetst! :jerry Als ik moest kiezen....terug dat ding..:angel Huidige auto dr voor is geen optie...zulke lelijke foto's Mischie alsde corsa klaar is
En bedankt he.... Was mn lieverd dat ding man...ik voel me gekwetst! :jerry Als ik moest kiezen....terug dat ding..:angel Huidige auto dr voor is geen optie...zulke lelijke foto's Mischie alsde corsa klaar is
G Ghanz Forumbewoner 21 okt 2009 #1.119 of je koopt zo`n grote... :jerry:jerry:jerry maar toch nog een 7
V Van het Ende Customs Loopt hier de deur plat 22 okt 2009 #1.120 origineel gepost door Fearless En bedankt he.... Was mn lieverd dat ding man...ik voel me gekwetst! :jerry Als ik moest kiezen....terug dat ding..:angel Huidige auto dr voor is geen optie...zulke lelijke foto's Mischie alsde corsa klaar is nou vooruit dan 1+ omdat het een coupe is en ik je niet wil kwetsen als dorpsgenoot +1. maakt als eindcijfer: 2+ :jerry en voor Ghanz: 9 gewoon een dikke bak ( zoals Milan (mijn zoon van 2 zou zeggen)
origineel gepost door Fearless En bedankt he.... Was mn lieverd dat ding man...ik voel me gekwetst! :jerry Als ik moest kiezen....terug dat ding..:angel Huidige auto dr voor is geen optie...zulke lelijke foto's Mischie alsde corsa klaar is nou vooruit dan 1+ omdat het een coupe is en ik je niet wil kwetsen als dorpsgenoot +1. maakt als eindcijfer: 2+ :jerry en voor Ghanz: 9 gewoon een dikke bak ( zoals Milan (mijn zoon van 2 zou zeggen)